Chapter 29

201 23 2
                                    

Het spijt me heeeeel erg dat ik niet heb geüpdatet maar we hadden onverwachts bezoek en ze bleven voor een lange tijd slapen. Ik kon niet updaten daardoor, dus sorry!! Ik ga proberen om veel te plaatsten, maar ik ga vanaf morgen naar Duitsland dus ik hoop dat het lukt. Maar ik doe mijn best x

Enjoy❤

POV Amira

Voor me zie ik Hanane zoenen met Moussa. Mijn beste vriendin. Ex-beste vriendin. Hoe kan ze dit doen. En waarom stuurde Moussa mij een sms dat ik moest komen. Is dit zo belangrijk dan?! Als Hanane doorheeft dat ik er sta, staat ze meteen op. "Amira, ik, sorry het spijt me!" zegt ze en ze probeert me een knuffel te geven maar ik duw haar ruw weg. "Blijf van me af! Waarom? Na al die jaren verraad je me zo?" zeg ik huilend. Moussa loopt naar me toe. "Denk je dat zij je beste vriendin was al die tijd? Domme ezel die je bent. Hanane was altijd al verliefd geweest op mij." zegt hij met een gemene grijns. "Dat is niet waar Moussa! Amira, hij liegt, wollah al die tijd was ik je beste vriendin, maar ik weet niet waarom ik dit heb gedaan. Wollah het spijt me. Vergeef me alsjeblieft!" zegt ze. Moussa komt voor Hanane staan en trekt z'n grote bek open.

"Hanane, houd je bek dicht! Moet je nou alles gaan vertellen? Ten eerste Amira gaat je niet vergeven. Ten tweede, je zou niks van de waarheid aan Amira vertellen. Dus ik ga je straffen!" zegt hij. En hij loopt dreigend op Hanane af. Hij heft zijn hand op en geeft haar een harde klap waardoor ze op de grond belandt. "Moussa! Stop. Laat haar met rust, wat doe je?!" schreeuw ik terwijl ik naar Hanane toe ren met tranen in mijn ogen. Voordat ik iets kan zeggen voel ik een trap tegen mijn schedel waardoor ik voor heel even niks zie. Als mijn zicht terug is zie ik Moussa mij een schop geven in mijn buik. Het doet vreselijk veel pijn en even later val ik weg door de pijn.

POV Hanane

"Moussa, nu stoppen!" roep ik. Maar hij blijft door trappen. Ik pak mijn telefoon en bel 112. Er wordt opgenomen en ik vertel alles. Ik probeer Moussa te stoppen, maar het lukt niet. Even later komt er een politiewagen en een ambulance. De ambulancebroeders nemen Amira mee. En de agenten nemen Moussa mee. Alles lijkt wel in slow-motion te gebeuren. Het lijkt zo niet realistisch. Ik kan niet geloven dat ik Amira zo heb verraden. "Mevrouw? U moet ook meekomen zodat u uw verhaal ook kunt doen." ik knik.

POV Hashim

Ik rijd naar het huis van Moussa. Ik wil weten hoe hij nu is. Is hij veranderd, of is hij nog hetzelfde. En ik moet hem sowieso ooit bezoeken. Het is en blijft familie. Ik bel aan maar niemand doet open. Die klootzak is vast weer bij een andere meid. Even later komt de buurvrouw van Moussa naar buiten, ze is vrouw vam ongeveer 50. "Hoi! Jij komt voor Moussa?" vraagt ze. Ik knik. "Er was hier net een hoop kabaal en de politie is hier langsgeweest. Ze hebben Moussa meegenomen. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. En, oh ja. Er werd een meisje met hem weggevoerd in de politiewagen en een ander meisje in een ambulance, die heeft voor een tijdje hier gewoond geloof ik." zegt ze. Nee, dat kan niet! Bedoelt ze Amira?? "Bedankt voor de informatie mevrouw. Ik ga naar het ziekenhuis. Doei!" zeg ik en ik loop naar het ziekenhuis.

In sha Allah heb ik morgen weer een nieuw deel voor jullie x (btw, sorry voor de foutjes in dit hoofdstuk als ze er zijn)

Black Magic Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu