POV Amira
Ik open mijn ogen en zie dat ik in het ziekenhuis lig. Even ben ik verward, maar dan herinner ik me alles. Van Hanane die me verraad tot aan Moussa die me in elkaar slaat. Terwijl ik aan Moussa denk rolt er een traan over mijn wang. Er komt een zuster binnen en ze schrikt als ze mij ziet huilen. "Gaat het, lieverd?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. We stellen onszelf voor. Lisa heet ze. "Je kunt het me vertellen." zegt ze met medelijden in haar ogen. Ik vertel haar over hoe perfect de bruiloft was. En wat er is gebeurd tijdens de huwelijksreis. En wat er is gebeurd voordat ik in het ziekenhuis kwam.
"Dat is echt vreselijk voor je, meid. Wat een klootzak is die Moussa en Hanane is echt heel slecht bezig. Sorry voor mijn woorden." zegt ze. Ik grinnik. We kletsen nog wat om alles over Moussa en Hanane te vergeten. Ze is heel aardig. We wisselen nummers uit en dan loopt ze de deur uit. Ik vraag me af of mijn broers en vader weten dat ik hier lig. Ik besluit om ze te bellen. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje en bel Adam. De telefoon gaat een paar keer over maar hij neemt niet op. Ik besluit om hem een berichtje te sturen.
Hey Adam! Ik lig in het ziekenhuis, omdat er iets is gebeurd. Niks om je zorgen over te maken. Ik lig in kamer 23 x
Ik druk op verzenden en meteen daarna gaat de deur open. Hanane staat in de deuropening met rode ogen. "Amira, alsjeblieft vergeef me! Ik heb zo veel spijt dat ik je dit heb aangedaan. Echt!" zegt ze huilend. "Waarom heb je het gedaan?" vraag ik boos. "Ik weet het niet... Amira, ik zou voor jou door het vuur gaan. Ik zou opgegeten willen worden door een leeuw voor jou. Alsjeblieft Amira. Het spijt me zo erg. Ik weet niet waarom ik jou zo heb verraden. Maar zonder jou ben ik niks. Geen Hanane zonder Amira." zegt ze.
"Ik wil het je best vergeven, maar je hebt mijn vertrouwen nog niet. Dat komt niet nu of morgen, dat heeft tijd nodig." zeg ik. Hanane rent naar me toe en knuffelt me.
POV Meryam
Moussa mag weer naar huis. Ik zie dat hij het politiebureau verlaat en ik loop naar hem toe. "Hey schatje! Ken je me nog?" zeg ik met een verleidelijke lach. "Hmm, Meryam. Nog altijd mooi, zie ik?" ik lach naar hem. "Waar is Amira?" vraag ik, alsof ik van niks weet. "Ik heb haar verlaten, ze is te laag voor mij." antwoordt hij. "Maar ik ga haar kapot maken." zegt hij. "Ik kan je daarbij helpen als je dat wil?" zeg ik. Hij knikt. "Ik weet al iets, maar dan moet je mee naar mijn huis. We kunnen dit niet hier bespreken." zegt hij. "Tuurlijk. Wil je nog meer doen, behalve het plan uitleggen?" zeg ik met een grijns. Hij begrijpt wat ik bedoel zegt: "Maar al te graag, babe."
Bij hem thuis aangekomen legt hij het plan uit."Amira ligt in het ziekenhuis, maar als ze uit het ziekenhuis komt wil ik dat je haar bij jou thuis uitnodigd. Het is belangrijk dat je precies doet wat ik zeg." zegt hij. Ik knik. En dan zegt hij iets wat me doet schrikken, want zo ver wou ik ook weer niet gaan.
"Je gaat Amira vergiftigen."
JE LEEST
Black Magic
Romance*Deels waargebeurd Verhaal* Een paar van deze ervaringen heb ik gelezen op een forum, maar wil alsnog de namen vervalsen i.v.m. de privacy. Ik voeg dingen toe die niet waar zijn en sommige dingen laat ik weg. Mijn naam is Amira, ik ben 20 jaar oud e...