Chapter 5

374 31 12
                                    

POV Amira

Ik open mijn ogen en wrijf erin. Huda komt mijn kamer in lopen. "Goede morgen, Amira. Kom je naar beneden?" vraagt ze. "Ga weg en waag het niet om terug te komen!" roep ik naar haar. "Amira? Wat is er? Gaat het wel goed?" "Ja het gaat goed. En nu weg, yallah. Ik wil je niet zien." Ze knikt en loopt weg. Oh my god. Zei ik dat echt?

Ik stuurde gewoon mijn tante weg. Het voelde alsof ik mezelf niet kon beheersen. Ik kleed me om en loop het huis uit. Ik wil even niet tussen die irritante wijven zitten. Oh my god. Wat is er mis met mij?? Waarom denk ik zo over ze. Ik loop ver weg en na 10 minuten weet ik niet meer waar ik ben.

Boeit me niet. Ik wil niet naar huis. Alleen maar vreugde van die dames. Ik wil ze liever dood zien gaan. Veel leuker.

POV Sabah (moeder van Amira)

"Moeten we niet achter haar aan gaan?" vraag ik. "Nee ze draait wel weer bij. Ze deed net wel bot maar dat waait wel weer over." Zegt Huda. Ik knik. "Huda, maak wat thee." Huda knikt en loopt naar de keuken. Na een tijdje komt ze terug met bekers en een theepot. We drinken en kletsen.

Ik kijk op de klok. Het is al een uur later en Amira is nog steeds niet terug. Ik besluit om Kareem te bellen. Amira's vader.

K: ja, Sabah?
S: Kareem kom snel hierheen. Amira is een uur geleden uit huis gegaan en ze is nog steeds niet terug. Ze is alleen gegaan.
K: zeg wollah? Ik kom er nu aan met mijn broers.

Ik hang op. Ya Rab! Laat haar niks ergs overkomen. Na een halfuur staren naar mijn lege beker wordt ik gebeld. Het is mijn man.

K: Sabah, we hebben haar gevonden. We komen nu naar jullie toe.
S: Alhamdullilah. Waar hebben jullie haar gevonden?
K: ze stond aan de rand van de weg.
S: oh oke. Doei!

Ik hang op. Gelukkig is ze gevonden. Iemand klopt op de deur. Ik ren ernaar toe en open het. Ik zie Amira samen met haar vader en 2 van haar ooms. Ik knuffel Amira maar ze duwt me weg. "Raak me nooit meer aan jij!" roept ze. "Pardon? Amira, wat is er?" "Jij raakt me ook niet meer aan, begrepen?" zegt ze tegen Kareem. "Amira, wat is er aan de hand?" vraagt Kareem. "Als jullie de hele tijd gaan vragen wat er aan de hand is, mogen jullie ook niet meer tegen me praten." "Amira d-" maar Amira onderbreekt mijn zin: "Genoeg! Niemand in dit huis praat nog tegen me!" roept ze. Wat is er aan de hand met mijn dochter?

"Ga weg ik wil jullie niet in mijn buurt hebben!" verdrietig loop ik weg. Het doet pijn om mijn dochter zo te zien. En al helemaal om weggestuurd te worden door haar.

Hey! Dit is voor de mensen die meer van zwarte magie willen zien: zoek op YouTube naar Black Magic exposed #jinnseries. De video is van MercifulServant. Misschien kennen jullie het. De man in het filmpje laat zien hoe de magiërs met magie werken. Het is wel griezelig hahaha. Ik durfde het niet alleen te kijken om eerlijk te zijn😳 en deze moet je ook kijken: jinn & Black Magic - Amulets and Taweez. Die is niet zo eng alleen het laatste stukje. Veel plezier met kijken en hopelijk krijg je geen nachtmerries hahaha😁😂 xx

Black Magic Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu