Chapter 19

299 36 12
                                    


POV Moussa

"Doei Amira.." zeg ik terwijl ik het ziekenhuiskamertje uit loop. Met tranen in mijn ogen loop ik naar huis. Ik heb zo een mooi meisje bedrogen.. Wat bezielt me?! 

"Moussa!" hoor ik iemand roepen. Ik kijk om me heen maar zie in eerste instantie niemand, na nog een keer kijken zie ik Adam staan. Hij loopt naar me toe met een boze blik. De haat is van zijn gezicht af te lezen. "Moussa, jij zult nog zien, je bedriegt Amira.. Waarom doe je dat? Zij zou zoiets nooit doen tegenover jou, maar kijk wat jij doet. Oke, als je die vrouw alleen had gezoend, was ik iets minder boos, maar je hebt fucking het bed met haar gedeeld! Als ik maar dan ook iets slechts hoor van Amira tijdens jullie huwelijk, kom ik je opzoeken! En nu oprotten!" 

"Adam.. Wollah je hebt gelijk, ik weet echt niet wat me bezielde.. Ik ga dit nooit meer doen, wollah. Niet eens een andere vrouw een hand geven. Alsjeblieft vergeef me." hij kijkt me afkeurend aan en loopt dan weg. 

POV Sabah

"Ik heb Nuha geslagen, Mustafa. Ik ga iets nog ergers doen, want zij moet nog erger gestraft worden. Ze verpest levens, dus nu moet haar leven ook verpest worden." zeg ik tegen Mustafa. "Yemma, je moet je er niet mee bezig houden, het is gevaarlijk wat je doet. Straks gaat ze naar de politie en dan zien we jou ook niet meer. Laat het aan mij en Adam over oke, yemma?" ik knik. "Je hebt gelijk, Mustafa." 

De bel gaat. "Ik ga wel, blijf zitten, yemma." zegt Mustafa als hij ziet dat ik op wil staan. Mustafa blijft lang weg. Ik hoor hem niet zo goed praten, want ik zit helemaal boven. De deur zwaait open en ik zie Mustafa met een bebloed gezicht staan. Hij wordt ruw aan de kant geduwd door degene die ik het laats had willen zien.. 

POV Amira

Ik ben al veel te lang weg. Moussa komt steeds langs, maar hij gedraagt zich anders dan eerst. Zou het komen doordat hij me mist? Ik wil naar huis.. Ik mis alles. Ik mis het wanneer Adam boos is op me, omdat ik op de Playstation ben. Ik mis Hanane. Ik mis zelfs de lelijke foto's van mij aan de muur bij de trap. Ik zei altijd tegen mijn ouders dat ik wil dat ze ze weg halen, maar dat willen hun natuurlijk niet. 

Ik zou een moord plegen om al die dingen één keer weer te zien en mee te maken. Het klinkt allemaal cliché, maar nu begrijp ik waarom mensen altijd zeggen dat je pas weet wat je hebt als het er niet meer is. 

Ik zit al dagen, misschien weken in deze zwarte ruimte. Je kan het eigenlijk geen ruimte noemen, het is oneindig en hoever je ook loopt, je komt gewoon niet bij het einde. 

Ik kijk naar rechts en zie weer dat mooie meisje dat me vertelde een hoofddoek te dragen. "Alsjeblieft haal me hieruit! Je wil dat ik een hoofddoek draag, maar hoe moet ik dat in hemelsnaam doen als ik hier vast zit.. Vertel het me!" huil ik. Ik wil echt weg hier.

"Amira, je moet eerst bewijzen dat je het waard bent om weer terug naar de aarde te keren." "Wat is dit voor spel? Hoe moet ik dat dan bewijzen??" 

"Amira, rustig. Je bewijst jezelf door middel van bidden. Je moest hier zelf achter komen, maar aangezien je hier al lang bent dacht ik dat je er niet achter zou komen. Je hebt hier de kans om tegen Allah te praten, om te bidden, om vergiffenis te vragen. Je kan hier je Iman sterker maken." zegt ze en ze verdwijnt. 

Omg.. Hoe dom kan ik zijn.. Natuurlijk had ik moeten bidden en tegen Allah praten. 

Het mooie meisje is weer terug. "Amira! Je moeder! Neem afscheid van haar, ze gaat weg.." zegt ze met een sip gezicht. "Wat?! Hoe bedoel je ze gaat weg?" vraag ik. "Ze is stervende, Amira." Ik kan me niet bewegen en kijk bang voor me uit. Mijn moeder gaat zo dood? "Hoe neem ik afscheid?" vraag ik. "Neem in je hoofd afscheid van haar, ze zal het ontvangen. En hou haar in al je dua's." 

Naast me hoor ik een verschrikkelijke oerkreet. Ik kijk naar links en zie hetzelfde wezen als de vorige keer. Het wezen dat ik beschreef als de Shaytan. Ik weet niet of het echt de Shaytan is, maar het ziet er angstaanjagend uit. "Waag het niet om te gaan bidden.. Ik ga je vermoorden en ik eet je vlees op. Gehoorzaam mij en alleen mij, hoor je me! Als je wil dat je vader blijft leven, moet je mij gehoorzamen!" Nu weet ik het zeker.

Ik sta oog in oog met de Shaytan. 

If you succeed in cheating someone, don't think that the person is a fool. Realize that the person trusted you more than you deserved. 


Ik las trouwens ergens dat het niet haram is om te stelen, te liegen of vreemd te gaan bij een ongelovige. Ik denk dat het niet waar is, maar weet iemand hier meer van? 

Bij 10 votes en 3 reacties nieuw deel x

Black Magic Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu