POV Moussa
Ik mis Amira, ik kan niet zonder haar. En dat fucking schuldgevoel maakt het nog erger. Ik ben op weg naar Dylan, hij heeft me iets te bieden en ik heb het echt nodig, anders ga ik het echt niet overleven.
Mijn auto is er niet meer door dat ongeluk, ik ga binnenkort een nieuwe kopen. Na 10 minuten lopen ben ik er. Het huis is in een slechte wijk, allemaal gevaarlijk mensen enzo.
Ik bel aan en even later komt Dylan naar buiten. "Moussa! Lang geleden. Wil je er weer aan beginnen?" "Ja." antwoord ik. We lopen samen naar binnen. "Ik ga de cocaïne halen, blijf hier." ik knik. Ik weet dat het dom is en dat ik spijt ga krijgen, maar ik heb het nodig.
Even later komt Dylan terug met de cocaïne. "Dit is 8 gram en daar wil ik 100 euro voor." "Dat is wel veel he, Dylan? Geen korting voor je oude vriend?" 100 euro is wel echt veel, hopelijk geeft hij me korting. "Is goud, Moussa. Heb je nog contact met die chickies van vroeger, wilde nachten beleefd he?" lacht hij. Ik lach maar gewoon mee, zina is nou niet echt iets om trots op te zijn.
"Ik geef je 70 euro, is dat goed?" hij knikt. Ik haal mijn portemonnee tevoorschijn en geef hem het geld. "Thanks. Blijf je hier?" vraagt hij. "Nee, ik ga terug, heb afgesproken." lieg ik. "Heeeyy!!! Met wie?" vraagt hij lachend. Lelijke aap. "Met mijn zus. We gaan naar de stad." "Is goed, zie je andere keer misschien." zegt hij. We nemen afscheid en dan loop ik terug naar mijn huis.
Als ik thuis ben snuif ik meteen de cocaïne. Het gevoel is geweldig. Na een tijdje gaat mijn telefoon. Het is Mustafa. Ik neem op.
Mu: Moussa... ik... Mijn moeder is overleden.
Mo: WAT?! HOE?
Mu: Ik had toch gezegd dat mijn moeder Nuha had aangevallen als wraak? Toen kwam Nuha vandaag aan de deur, ze heeft mij eerst geslagen en ik zat helemaal onder het bloed. Toen ging ze op zoek naar mijn moeder, ik probeerde haar nog te stoppen. Ze had een mes bij zich. Toen ze mijn moeder boven had gevonden heeft ze haar met een mes in haar buik gestoken. Het was vreselijk om te zien. Ik heb Nuha weggestuurd en heb de ambulance gebeld. Alhamdullilah heb ik mijn moeder er nog aan herinnerd dat ze La Ilaha Il Allah moet zeggen.
Mo: La ilaha il allah!!! Vermoorden als wraak?! Ik kom eraan, tot zo.
Hoe kun je als wraak iemand vermoorden. Nuha heeft mijn toekomstige schoonmoeder vermoord. Ik trek snel mijn schoenen en jas aan en loop zo snel mogelijk naar het huis van Amira. Mustafa doet open. Ik geef hem een knuffel. Zijn ogen zijn helemaal rood van het huilen. "Heb je de rest van de familie gebeld?" hij knikt. We lopen naar de woonkamer en ik zie daar al heel veel familie zitten. Ik groet iedereen één voor één.
Het is pijnlijk om iedereen zo te zien.
POV Amira
Ik bid de hele tijd, ookal weet ik niet wat voor tijd het is, helaas. Ik doe de hele dag dua voor mijn moeder. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze dood is. Ik ben hier als een geest, niet dood en niet levend. Gedoemd om te dwalen. Gedoemd om zijn lot te aanvaren.
When life turns into a complication, sort it out with supplication. Prayer is the best weapon, raise your hands and make dua. - Abu Maryah
sorry dat ik lang niet heb geschreven, het spijt me heel erg!!! Ik zal proberen om echt vaker te schrijven x
JE LEEST
Black Magic
Romance*Deels waargebeurd Verhaal* Een paar van deze ervaringen heb ik gelezen op een forum, maar wil alsnog de namen vervalsen i.v.m. de privacy. Ik voeg dingen toe die niet waar zijn en sommige dingen laat ik weg. Mijn naam is Amira, ik ben 20 jaar oud e...