ALINTI

2.2K 140 30
                                    


Kadının saçları, bir pelerin ardı sıra gibi uçuşurken, her bir tutamı, doğan günün içine kıvılcımlarını salıveriyor, günü en başından resmediyordu. Kızıldı gün, kadının saçları kadar, ardında bıraktığı ateşten iz kadar kızıldı. Ya da... Dünya, kadının alev alev yanan siluetinden ibaretti en başından beri. Bilmiyordu genç adam. Düşünemiyordu artık. İzlemek, beklemekten başka bir şey yazılı değildi kaderine.

Göğü ateşe veren kızıl, günün ışığında seyreldiğinde, "Bal rengi," diye düşündü Zahir. Yaklaştıkça yalımları gerilere uzayıp, arkasında bıraktığı alanı doldurdukça, beklemek denen o sonsuz şiire eklendi her saniye, satır satır... Bir kaseden akan bal gibiydi geride uzayıp giden tutamlar. Kızıl bir pençe, saçlarının içine yol yol izini bırakmıştı ve kendi renklerinden dalgalı, hırçın kızıl baldan bir denize boyuyordu geride bıraktığı dünyayı.

Arada sadece birkaç metre kaldığında, apaçık gördü onu. Kadın, masmavi, elektrikli bir çift gözden ibaretti şimdi. Hep tanımış olduğu, yine de ilk kez karşılaştığı o mavi gözler...

Önemli....
Şindik... Hanımlar Beyler. Düzenli, gününde  bölüm geliyor diye kendimizi koyvermeyelim. Okuyup okuyup, geçmeyelim. Hepimiz burada kitap paylaşırken, okunmak, oylanmak ve yorumlanmak istiyoruz. Bunu egoyla, çok okunma ya da çok takipçi sahibi olmakla ilgisi yok. İnanın 3 basılı kitabım olmasına rağmen , hiçbirinin imza gününde ya da, basım aşamasında bölümü ekledikten sonra beklerken hissettiğim heyecanı hissetmedim. Nefha benim için değerli bir roman. Yıllar önce başlandı, çok özenildi ve o dönemde devamlı okurum ,dostum hatta kardeşim olan birinin kaybıyla belli bir bölümden sonra yarım bırakıldı. Elim gitmedi yazamadım. Sonunda, yeniden dönmek istemişken, yorum azlığı ya da oy azlığı yüzünden moralimin bozulmasını cidden hiç istemiyorum.


Sıralamalar önemli değil, sadece tepkinizi göstermenizi rica ediyorum sizden. Uzun uzun yorumlar değil, ama öyle ya da böyle buradayım deyin, bana yetecek. Online yazmanın güzelliği bu. Lütfen hikayeyi kütüphanelerinize ekleyin. Okuma listelerinize ekleyin. İnanın kendi cümlelerimi tanıyorum. Yıllar içinde yerleşmiş bana özgü bir yazım dilim var. Başka bir hikayede gördüğümde, hangisinden alındığını dahi anlayabiliyorum. Esinlenilmek güzel, ancak, eğer bir hikayeden esinlenecekseniz mümkünse gizli gizli okumayın bari. Ya da hadi gizli gizli okuyorsunuz, bari beni oku diye link atmayın :)


Olmaz mı? Sevgiler hepinizi seviyorum. Arada beni üzseniz de.



NEFHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin