ALINTI

2.8K 176 39
                                    


Yeni bölüm perşembe günü gelecek de diyelim mi? Bu arada sevgili dostlar Nefha için oy ve yorum oranları benim için gerçekten çok önemli. Okunma oranı ve oy-yorum arasında oluşacak bir uçurum beni gerçekten üzecek. Umarım beni incitmezsiniz.


"

Daha o sabah Yusuf'u kulağından çekiştirerek odasına götüren Fatma Hala'nın sesiyle uyanmıştı Zahir. Yastığı kafasına çekmiş duymamaya çalışmıştı halasının azarlarını, can acısıyla yalvaran Yusuf'un ağlamaklı sesini. Yine de kaçamamış, ikisi odasında tartışıyormuş gibi, her kelimesini duymuştu konuşulanların.

" Kazık kadar oldunuz, kazık! Ama dur hele bir baban duysun sen o zaman görürsün! Aaaa! Yetti yahu!.Ben her sabah sizi birbirinizin yatağından mı toplayacağım." diye bağırıyordu Fatma Hala.

Yusuf'un "Ayyyy! Tamam söz bir daha olmaz, ne olur bırak kulağımı Fatma Teyze, vallahi, bak yemin verdim!" diyen sesiyle anlamıştı zaten Zahir Fatma Hala' nın elinin yine Yusuf'un kulağında olduğunu.

Fatma hala, cinnetin eşiğinde dans eden bir ses tonuyla, "Sus, daha geçen gün de yemin verdin küçük bey ne oldu! Aaaaa! Yeter! Vallahi yeter, bu yaşıma geldim ben böyle şey ne gördüm ne duydum.Çok ayıp çok!" diyerek kardeşini azarladığında gülmüştü için için.

Hiçbir şey yıldıramamıştı ki Yusuf'u. Nefha'nın çıkardığı ufacık bir seste, soluğu onun yanında alıyor, onu, kendi kabuslarından korumaya çalışıyordu küçücük bedeniyle."


Bu arada ilk görsellerde gelmeye başladı. Harikasın Kerime, çok çok teşekkür ediyorum .


Kapak da sevgili NurhayatTurna nın eseri... Teşekkürler ikinize de :)


NEFHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin