3. Poglavlje

373 32 0
                                    

Odsutno se igram s preostalim komadićem graška na tanjuru ne obraćajući previše pažnje na razgovor koji vode otac i kralj Vampira. Bilo je tu razgovora o politici, novim zakonima i još puno nebitnih stvari. Tanjur preda mnom ostane netaknut, ne zato što nisam gladna, nego što me haljina stiska sa svih strana. Prekrasna je moram priznati, no nije praktična za borbu ako ikada dođe do nje. Tamno grimizne boje s dugim zvonastim rukavima, tamni intrigantni detalji krasili su gornji dio tkanine.

Nisam nikada bila veliki obožavatelj svečanih haljina, ali otac je baš inzistirao da ju obučem. Znala sam tok ove večere i prije nego što sa saznala kako će jedna biti. Otac će razglabati s gostom o ratu, politici i kraljevstvu, dok ću ja sjediti sa strane i umirati od dosade. Nisam se usudila pogledati u Christianovome smjeru, plašeći se da neće nešto pokušati učiniti. Namrštim se nezadovoljna vlastitim postupcima. Ophodim se poput kukavice. Kakvo je to ponašanje jedne nasljednice Vatrenog trona? Suprotstaviti ću mu se nakon večere. Pokazati mu tko ovdje ima moć.

Tetka Alinta i Ember su također prisustvovale večeri. Nitko nije previše obraćao pažnju na mene osim Christiana koji je pokušavao započeti razgovor i kojeg sam završila s kratkim odgovorima. To ga nije obeshrabrilo i nastavio je biti uporan. Ova gozba ne mora trajati duže nego što etiketa dozvoljava.

Otac me od malih nogu tjerao da prisustvujem poslovnim sastancima. Uvijek bi govorio-„Jednoga dana ćeš postati suverena ovog planeta, moraš znati svaki zakon Jupitera". Kao dvanaestogodišnjakinji priča o nestašici ruda i sirovina nije bila zabavna. Znala sam svaki zakon Jupitera, svaku kaznu koja je postojala za sve prijestupe. Pitam se koliko će mi koristiti takve stvari u budućnosti.

„Onda, kada će biti ceremonija?"-upita Christian odlučivši se promijeniti taktiku. I taktika mu djeluje jer zadobije moju punu pažnju. Možda je i njega ovaj razgovor dosađivao i samo je htio začiniti stvari. Nerado priznajem kako imamo nešto zajedničko. Nije da ću mu tako što ikada priznati.

„James i ja smo razgovarali o tome. Što mislite za mjesec dana?"-vilica odjekne o tanjur. Nismo ni zaruke objavili, a žele da stupimo u bračni pakt za mjesec dana? Temperament mi nije ono što je nekoć bio. Planula sam u posljednjih nekoliko dana radi svakojakih sitnica. Od pocijepane stranice u knjizi do strijele koja promaši metu. Sutra se očekuje Maxov povratak i više ne strepim od istine koju mu moram priznati.

"Patro, estne etta vahan aikaista (Oče, zar ne misliš da je to malo prerano?)"-progovorim prvoga puta od kako sam ušla u blagovaonicu. Radi se o mojoj sudbini, valjda i ja riječ imam u svemu ovome. Nije me briga za prisutne goste niti što ne razumiju naš jezik. Otac mi uputi upozoravajući pogled. Narančaste oči govore da pripazim što ću izgovoriti i učiniti za ovim stolom.

„Ne, krijesnice. To je savršeno vrijeme za svadbu. Krvavi mjesec će također biti tada"-Krvavi mjesec. Jednini dan kada su meni i ocu vatrene moći najjače. Taj događaj se ponavlja svake dvije godine na isti datum i mjesec, 14. prosinca. Otac mi nikada nije dopuštao da napuštam zidina dvorca toga dana. Plašio se da ću izgubiti kontrolu nad moćima i ozlijediti nekoga ili sebe. Nisam nikada niti hoću.

Izgledao je sasvim mirno i sabrano za razliku od mene. Još jedna osobina koju moram savladati. Stisnem ruke u šake duboko dišući. Postalo mi je vruće u svega par sekundi. Dim iz zatvorenih šaka ostane ne zamijećen, no ne zadugo. Pokušati ću ga odgoditi od vjenčanja s razumom prvo.

„Krvavi mjesec je sveti blagdan na planetu, trebali bi slaviti naše bogove, ne planirati svadbu"-Huilu i Wadjet su davno prije nego što su postojala četiri elementa, stvorili Jupiter. Huliu je bog sunca, vatre i topline. Vjerovalo se da je on tvorac svega što postoji. Drveno je božanstvo i uvijek se povezivao s monarsima Jupitera. Davao im je moć vatre, dok su ga trenutačni suvereni štovali.

The Lightning FireWo Geschichten leben. Entdecke jetzt