Pripovjedač
Tamnokosa djevojka nervozno se vrpolji čupkajući haljinu boje rubina. Cupka s noge na nogu grickajući nokte što gotovo nikada nije činila. Osobina koja nije prikladna za osobu plave krvi, pogotovo kraljevnu.
„Ako ne prestanete gristi nokte..."-ukori ju princ Vampira odmaknuvši ruku od usta. Princeza suzi oči i isplazi djetinjasto jezik na što Christian preokrene očima. Nije se potrudio sakriti maleni osmijeh koji mu zapleše na licu. Pravi je odušak imati nekoga poput nje pored sebe iako je to u sebične svrhe.
„Nitko nije tražio od vas da budete prisutni ovdje"-ispreplete im ruke kada ugleda kočiju u daljini s kraljevskom zastavom. Djevojka procvjeta na licu mjesta ne obazirući se prisiljenu nježnost. Sprema se potrčati kočiji u susret samo da ju Christian povuče unatrag.
„Nije, ali netko mora paziti na vas"-frkne i načini grimasu na njegov komentar. Ta nije više dijete iako se ponekad ponašala poput jednog.
„Paziti? Izgledam li kao jedno derište kome je potreban nadzor roditelja?"-umjesto odgovora joj pokloni šarmantni osmijeh i utisne poljubac na isprepletene ruke. Plavokosi mladić je zabrinut jer se u njegov plan nije uklapao kraljević Zemlje. Treba mu drugi pristup ako želi biti uspješan. Ako želi udovoljiti ocu. Kočija se zaustavi ispred njih. Vrata otvori vozač i Maximillian izađe. Još jedan trzaj ruke.
„Nemojte nešto učiniti što ćete kasnije požaliti"-šapne joj zaručnik. Istrgne ruku iz njegove ne dopuštajući da joj pokvari veseo dan. Baci se mladiću kuštrave kose u naručje i dočeka ju širom otvorenih ruku. Duboko udahne njegov miris koji joj je nedostajao tokom ovih dana. Christian nestrpljivo lupka nogom o tlo vidno iznerviran.
„Calido"-princ se odvoji od svoje voljene pomno promotrivši lice koje je sanjao proteklih noći. Nešto je drugačije na njoj, ali nije znao što. Nije više ista. Pokloni mu svoj najbolji osmijeh pruživši ruku kako bi ga pomilovala po obrazu. Kašljanje prekine njihov moment ponovnog ujedinjenja.
„Žao mi je što prekidam ovaj dirljivi trenutak, no princeza ima obveze koje zahtijevaju njezinu prisutnost"-Maximillian odvoji pogled od djevojke primijetivši nepoznatu osobu na pragu dvora. Zbunjeno skupi obrve pitajući se što njegova vrsta radi na Jupiteru. Zakleti neprijatelj na neprijateljskom teritoriju.
„Max, ovo je Christian Theo"-sukobili bi se da mogu, no zadovolje se međusobnim gledanjem i imaginarnim bacanjem strijela. Elizabeth je ta koja prekine napetost. Okrene glavu preko ramena gdje joj kraljević Vampira pokloni bezobrazni kez.
„Znam tko je on, Eli. No, kojeg vraga radi ovdje?"-zaštitnički ju privuče k sebi prebacivši ruku preko struka. Christian suzio oči na taj čin. On je trebao stajati na njegovome mjestu i grliti ju. Stisne bijesno šake u pesnice.
„On je moj...budući zaručnik"-pažljivo bira riječi iako nije bitno što će reći. Mislila je kako će stvari eskalirati između njih dvoje. Vika, psovanje, pokoji udarac možda, no nije očekivala da će ga dočekati raširenih ruku.
„Maximillian Ethan, princ Zemlje. Rekao bih da mi je drago, no nije"-pruži mu drugu ruku koju Christian prihvati uz oklijevanje.
„Osjećaj je obostran"-rukovanje je trajalo svega pola sekunde, no Maximillian svejedno obriše dlan o svoju zelenu tuniku potičući neku reakciju uvrede koju je i zadobio. Možda ga ne može napasti, ali može pokazati neprijateljstvo. Došao je u njihov dom i oduzeo jedinu osobu do koje mu je stalo.
„Prijatan dan, princu"-Maximillian ga podrugljivo pozdravi i zajedno sa Elizabeth uđe u dvorac. Christian ne kaže niti riječ. Znao kako je izgubio trenutnu bitku jer nije predvidio ovo iznenađenje. Ova runda ide tebi, princu Zemlje. No sljedećeg ću puta biti spreman.
JE LEEST
The Lightning Fire
FantasyDvije sestre, dvije moći, dva planeta. Jedna sestra na planetu Jupiteru, a druga na Neptunu. Kćer Vode je mirna i povučena, dok je kćer Vatre ratobojna i divlja. Sestre se nikada nisu upoznale, ali će se to ubrzo promijeniti. Kada u život princeze...