Pripovjedač P.O.V.
Jednom davno, još prije našeg vremena, postojale su dvije sestre. Međutim, to nisu bile obične sestre, bile su to kćeri od kralja Vatre i kraljice Vode. Jednom su vladali rame uz rame na najmoćnijem planetu u svemiru. Elementum. Elementum je predstavljao dom četiri nacijama. Vatri, Vodi, Zemlji i Zraku. Živjeli su u miru i skladu već stoljećima.
Svaka kćer je naslijedila po jednu moć i po jednu ogrlicu od svojih roditelja. Bili su sretna mala obitelj sve dok kralj i kraljica nisu došli do nesporazuma. Jednom miran i siguran planet Elementum, postao je mjesto straha i užasa. Bio je skoro razoren do temelja zbog bijesa kralja i kraljice. Planet je bio evakuiran i sve što je ostalo je bila pustoš i praznina. Polje ruža koje su bile ponos zemlje Vatre su sada bile samo prašina.
Tada su odlučili jedno drugome dati prostora jer se takvo što nikada više ne smije ponoviti. Kraljica Vode je uzela jednu kćer i odvela ju na planet Vode, Neptun. A kralj Vatre je uzeo drugu kćer i odveo ju na planet Vatre, Jupiter. Kćer Vode je učila kontrolirati svoju vodenu moć. Bila je bezbrižno dijete, čitala je knjige i učila kako pucati iz luka i strijele.
Kćer Vatre je učila kontrolirati svoju vatrenu moć. Ona je bila obrambeno dijete, voljela je sa ocem trenirati mačevanje i izbacivati svoju agresiju iz sebe. Kćer Vatre i Vode ne znaju da su sestre, niti su se ikada upoznale. Ali jedna stvari ih povezuje, ogrlice koje su dobile pri rođenju.
Ako bi se našle u opasnosti, treptala bi, a ako se jedna drugoj približe, svijetlila bi. Kćer Vode je imala najboljeg prijatelja iz djetinjstva, ali ga je morala napustiti zbog nezgode koja ga je zadesila. Kćer Vatre je upoznala svog najboljeg prijatelja sa osam godina i s njime je nastavila vježbati mačevanje jer je kralj bio zaposlen vođenjem kraljevstva.
Nije bio najbolji u tom području, ali ga je kćer Vatre podučavala stvarima koje joj je kralj pokazao. Godine su prolazile i počeli su se zaljubljivati jedno u drugo. On je bio sin kralja Zemlje. Rođen na planetu Uranu. Došao je na Jupiter jer više nije mogao ostati na planetu jer se on počeo polako raspadati zbog pošasti koja je skoro i dokrajčila planet.
Ovo je priča princeze kako je pronašla svoju zaboravljenu sestru, svoju izgubljenu polovicu. Ovo je priča Sienne Elizabeth, princeze Vatre.
ESTÁS LEYENDO
The Lightning Fire
FantasíaDvije sestre, dvije moći, dva planeta. Jedna sestra na planetu Jupiteru, a druga na Neptunu. Kćer Vode je mirna i povučena, dok je kćer Vatre ratobojna i divlja. Sestre se nikada nisu upoznale, ali će se to ubrzo promijeniti. Kada u život princeze...