Събудих се по-рано от обикновено. Странното беше, че спах спокойно предвид това, че делях едно легло с момче и то не кое да е, ами синът на шефа ми. Погледнах стенният часовник, който показваше шест сутринта, а след това върнах погледа си върху спящото момче. Имах чувството, че не е помръдвал от мястото си и че е точно в това положение, в което го оставих преди няколко часа. Изглеждаше спокоен и видимо се успокоих при вида на гледката. Лицето му беше покрито със синини, но това не разваляше представата ми за него. Стана ми тъжно, гледайки го по този начин, като се има предвид, че можеше да направя още нещо, за да попреча на всичко това, което се беше случило. За съжаление, каквото е трябвало да става се случи и само можехме да се примирим с действителността. Той щеше да се съвземе и отново да бъде както преди- щастлив и с усмивка, която почти никога не сваляше от лицето си.
Станах внимателно от леглото като се стараех да не го събудя. Хари явно беше усетил действията ми и леко се размърда от мястото си като се обърна на другата страна и придърпа завивката ми близо до себе си. Усмихнах се при вида на момчето, което въпреки всичко изглеждаше толкова невинно.
Реших да си взема душ, но щях да отида в общата баня, тъй като не исках да го притеснявам. Взех една голяма кърпа и тихо излязох от стаята като преди това се уверих, че той все още спи. Имаше още цял час преди да се наложи да го събудя, за да не закъснее за гимназията.
Горещата вода веднага ме ободри щом започна да се стича надолу по настръхналото ми тяло. Чудех се колко ли се е изръсил Адам Стайлс, за да обзаведе тази баня. Дори всичко това тук беше направено с много вкус. Не се съмнявах в способностите му, тъй като щом си е позволил такова имение, явно имаше силите да го поддържа добре. Опитах се да пресметна колко стаи общо има тук, както и колко бани. Не бях сигурен в броя им, но можех да се закълна, че са доста.
Взех някакъв душ гел като се опитах да разбера какво е съдържанието му. Пишеше, че съдържа ванилия, затова сложих малко количество от него върху ръката си и внимателно го разнесох върху тялото ми. След като останах няколко минути под душа, спрях горещата вода и увих бялата кърпа около кръста ми. Тръгнах по коридора като се стараех да не оглеждам много всички стаи на втория етаж, но щом посегнах към бравата на вратата ми, тя изведнъж се отвори и Хари без малко щеше да се сблъска с мен.