- Хари, не съм готов още за това. – заявих. Не можех да си намеря място от притеснение, а той просто стоеше пред телевизора и гледаше някакво предаване. Не мога да повярвам, че е толкова спокоен предвид това, което предстои.
- Лу, живя в тази къща няколко месеца. – припомни ми. – А и това е просто семейна вечеря.
- За пръв път ще се появим пред родителите ти като двойка. – продължавах да упорствам. Да вечерям в къщата на Хари и то представяйки се като негов официален партньор ми звучи като нещо неправилно.
- Престани да търсиш уловката във всичко. – вече се ядоса и ме погледна. – Баща ми ни покани да отидем на вечеря и не мисля, че това е нещо, което не можеш да преживееш.
- Ти не разбираш. – прокарах нервно пръсти през косата си и продължих да обикалям из хола. – Родителите ти не знаят, че дори съм ти предложил.
- Ще им кажем.
- Ти трябва да се шегуваш. Не можем просто да им кажем, че възнамеряваме да се женим.
- Сватбата няма да е скоро. Та, какъв е проблема? – завиждах на спокойствието му точно сега.
- Никакъв. – промърморих.
- Точно така. – подсмихна се. – Ще отидем на вечерята, затова си облечи нещо хубаво.
Изобщо не ми беше до това. Знам, че с Хари го обмисляхме дълго, но все още се чувствах странно предвид всичко, което стана. Не знам как ще се появя днес пред родителите му. За тях сигурно съм още просто мъж, който се е възползвал от сина им. Като се сетя за това сякаш нещо в мен се преобръща.
Когато разбрах, че няма да ми се размине отидох в спалнята и започнах да търся подходящ тоалет. Избрах си синята риза, която толкова харесвам както и черни тесни дънки. За разлика от Хари аз имам за какво да се суетя няколко часа пред огледалото. Той просто не прави нищо и пак изглежда добре.
Стоях пред огледалото, оправяйки косата си и се чудех как ще премине цялата вечер. От думите на Хари бях разбрал, че вече няма проблеми с родителите си и те нямат нищо против той да остава тук. И все пак не знаех какво да очаквам.
- Още ли не си готов? – Хари извика от другата стая.
- Само две минути. – провикнах се и се погледнах за последно. Взех телефона и ключовете за колата и изхвърчах от спалнята.