Chapter 53- Love who loves you back

340 42 1
                                    

- Хари, сигурен ли си, че може да отидем там? Заедно. – поясних и се облегнах на рамката на вратата. Къдрокосият за момент се обърна към мен, за да ме погледне, а после отново се завъртя към огледалото.

- Нали искаше да те запозная с някого? – промърмори. Знаех, че ще го направи по-скоро насила отколкото от желание да ме запознае с някой от приятелите си. И все пак аз исках да знам. Щом сме заедно не трябва да има тайни между нас, нали? Той вече знаеше моите, въпреки че не бяха съвсем тайни. Сега е мой ред да науча неговите.

- Така е, просто се чудех дали би било проблем, ако аз...

- Разбира се, че искам да дойдеш с мен. Знам, че е просто глупаво парти, но вече ти казах, че искам да те запозная с приятелите си. – каза и се приближи към мен. Ръцете му бавно повдигнаха лицето ми, а устните му докоснаха моите съвсем леко.

- Облечи нещо хубаво и слез в хола. – почти прошепна и отмести няколко паднали кичура върху лицето ми. Няколко секунди просто стоях, припомняйки си вкуса на меките му устни. Накрая поклатих глава за да прогоня това усещане и отидох в стаята си.

Не, това не е много подходящо.

Ако облека това сигурно ще изложа Хари.

Той изглежда толкова хубаво сега(както обикновено), просто не мога да облека тази ужасна риза.

Дори като тийнейджър не обичах да ходя на купони. Хората си мислят, че само това е забавление, а не е. В много случаи не е забавление, защото завършва трагично. Винаги когато съм ходил съм бил свидетел на пияни тийнейджъри и сбивания. Имаше повече алкохол, отколкото някога съм сънувал. И за съжаление бях твърде глупав, за да участвам във всичко онова. Не е изненада, че често се събуждах в болница. Надявам се, че тази вечер няма да стане нищо такова. Никакъв алкохол. Добре де, само малко. Колкото да разкара напрежението и да мога да се почувствам малко по-спокоен около Хари и приятелите му.

Накрая избрах да облека сива тениска, както и черни тесни дънки. Имах чувството, че крада нещо от Хари, но не беше съвсем така. На него всичко му стоеше добре и определено ще събира погледите тази вечер. Ще мога ли да издържа на всичко това? Надявам се.

Когато слязох в хола Хари го нямаше. За миг се притесних и тръгнах да го търся в някоя от стаите. Нямаше го. Най-накрая чух шумове в кухнята и точно когато влязох го заварих да пие някакви лекарства. Видях няколко малки хапчета в ръката му и разширих очи.

Sexy overloadWhere stories live. Discover now