- Обичаш Хари? – Майкъл веднага се изправи, а аз вече бях поизтрезнял. Не мога да повярвам, че бях толкова глупав да го последвам тук. Можеше да му позволя да се възползва от мен.
- Обичам го. – потвърдих. Не трябваше да споделям такива неща пред него, но ако не го бях направил не знам как щях да го отблъсна предвид безпомощността си точно сега.
- Не мога да повярвам! Всъщност мога. Ето защо той ме мрази толкова и ето защо се държи така с мен, когато ти си наоколо. Ревнува те. – подсмихна се.
- Предполагам. – повдигнах рамене. Разбира се, че го прави. Хари в повечето време е дразнещ и ревнив, но не мога да си представя живота без него.
- И значи си падаш по мъже? По дяволите, когато те срещнах си мислех, че никога няма да имам шанс с теб, но след днес... добре де, отново нямам шанс с теб. – започна да се смее. Може би защото бях пиян не намирах хумора в това.
- Защо ти беше да ме водиш тук? За бога, щеше да се възползваш от мен. Защо? – вече бях набрал скорост и се изправих в седнало положение.
- Дълго време съм самотен. – призна. – А и те харесах от момента, в който те видях на онзи семинар. За мен беше въпрос на време да те вкарам в живота си, но сега виждам, че няма смисъл.
- Прав си, невъзможно е. – потвърдих. По дяволите, главата ме болеше и ми се спеше ужасно много.
- Е, как успя да достигнеш до живота на Стайлс? – почна да ме разпитва. – Той е потаен, но щом се е влюбил в теб явно ти е позволил да участваш във всичките му игри.
- Какво искаш да кажеш?
- Хари е сбъркан. Животът за него е игра, в която на всяка цена трябва да победи. Затова казвам, че е успял да вкара и теб в нея.
- Не играя игри, Майкъл. – повиших тон.
- А тогава защо точно Хари? Винаги желаем това, което не ни трябва и само ни наранява.
- Отново и отново ще избирам Хари. Само и единствено него. Знам, че не ти харесва това, което чуваш, но ще е добре за теб да приемеш истината. – сопнах се.
- По дяволите, не мога да повярвам ! – продължаваше. – Адам Стайлс ще откачи като разбере.
- Да не си посмял. Той не трябва да разбира за това. – заплаших го. Кълна се, че ще го убия, ако каже на Адам за тайната ни с Хари.