Chapter 33- I don't deserve it.

394 51 0
                                    

- Да, Хари, заедно сме. – уверих го и леко стиснах ръката му. Дали не правех най-голямата грешка в живота си? Не мисля, та аз чувствам нещо към него и това не е само привличане. Най-накрая мога със сигурност да кажа, че съм влюбен. Не е ли най-грешното нещо на света това да водиш тайна връзка с момче, което е син на известния моден критик, в чиято къща работиш? Не, има и други много по-странни неща. И те не са никак за подценяване. Това е просто.. не знам как да го обясня. Просто се случи. Аз имам чувства към Хари, а той твърди, че изпитва нещо към мен. Не виждам какъв е проблема да сме заедно. Може би пречката е в това, че скоро ще си тръгна и няма как да бъдем заедно. Другият вариант е той да преосмисли всичко случващо се и да реши, че всичко това е лудост като по този начин ще обрече връзката ни на провал. Не пренебрегвам факта, че той е още дете и това, което изпитва не може да свидетелства за реалните му чувства. Много деца всъщност си мислят, че са влюбени и дори решават, че връзката им с човек от същия пол е правилно нещо, но това е заради възрастта. Като отмине този „период", те често съжаляват. Надявам се, че това няма да стане и с Хари. Аз му вярвам.

- И не мислиш да ме изоставиш както направиха другите, така ли? – наруши тишината, карайки ме да го погледна.

- Кои са другите?

- Всички, с които съм имал връзка до сега. И да знам, Лу, те са били момичета, но все пак ме изоставиха.

- Сигурен ли си, че та се те зарязали, а не ти тях? – повдигнах въпросително вежди. Не е възможно някой да се опита да сложи край на връзката си с Хари, тъй като би трябвало да се редят на опашка, за да бъдат удостоени поне с поглед от негова страна.

- Сложно е. В повечето случаи аз ги изоставях, защото ми омръзваха, но последният път...

- Имаш предвид онова момиче, заради което потроши стаята си, нали? Тя е минало, а и не мисля, че все още осъзнава какво е изпуснала.

- Мислиш ли? – погледна ме с онези големи зелени очи и аз веднага кимнах.

- Да. Ти не си този, за когото наистина се представяш. Много повече си от това. Не си лепвай веднага етикет и определено не ми харесва онзи образ, който показваш пред света.

- Искаш от мен да се променя? – веднага скочи сякаш бях казал най-ужасното нещо на света. Просто не ми харесваше държанието му в някои моменти. Не отричах качествата, които наистина притежаваше, но му трябваше промяна. Не исках в един момент да е готов на всичко за връзката ни, а в следващия вече да е променил коренно настроението си. Не ми се участва в детски игри, бях над тези неща. Предполага се, че щом съм на двадесет и четири, трябва да мисля по друг начин. Въпреки това предпочетох да разкрия чувствата си пред седемнадесет годишен тийнейджър, който май не знаеше нищо от това, което аз бях научил през годините.

Sexy overloadWhere stories live. Discover now