Chapter 65- I will be here again

233 40 1
                                    

- Имаш ли още работа? – Хари се облегна на рамката на вратата и ме погледна.

- Още малко. – казах и веднага върнах поглед върху записките си. Утре заминавам за Брадфорд. Минаха вече два месеца, а трябва да завърша и последния си семестър. Успях да приключа с дипломната си работа, но имам и два изпита до дипломирането си. Хубаво е, че са запазили стаята ми в общежитието, защото иначе не знам къде трябваше да остана. Хари не беше очарован като му казах, но все пак минаха два месеца и той знаеше за това преди.

- Така каза и преди час. – припомни ми и бързо прекоси стаята. Последните два месеца се опитвах да се държа с него добре, но е истина, че присъстваха и скандали. На няколко пъти Хари дори не се прибра у дома, а аз си умирах от притеснение сам в стаята си. Веднъж Зейн го доведе пиян вкъщи, а баща му вдигна скандал. Когато го пита защо е в това състояние, Хари просто ме погледна злобно и ме подмина, опитвайки се да се качи в стаята си. Опитвах се да обвинявам повече проблема, който имаше, а не самия Хари. Не спираше да ме пита дали ще го предам в полицията, въпреки че знаеше, че няма да го направя. Ужасно е да пазиш такива тайни, но и аз вече съм в играта.

- Колко скучно. – беше взел един учебник и прелистваше страниците му. – Хайде де, заминаваш утре и дори няма да те виждам цял месец. Сериозно ли ще правиш това през последната ни вечер заедно?

- Това няма да е последната ни вечер! – ядосах се. Цели два месеца успяхме да се прикрием пред родителите му и не исках да рискувам сега. Знам какво иска Хари от мен, очевидно е. Не искам да ме разсейва така, но истината е, че и аз не издържам. Една седмица бяхме скарани и се сдобрихме едва онзи ден. Наистина ми липсваше всичко онова, което правехме. Хари наистина ме изтощаваше. По всякакъв начин. Не разбирах защо не мога да се откажа от него толкова лесно.

- Ще те видя чак след месец.

- Хари, аз ще бъда отново тук. Просто един месец. А и ще взема останалите си неща. – успокоих го.

- Добре. – съгласи се. Когато реших, че се е примирил той започна да ме разсейва дори повече.

- Ще си взема душ. – каза и започна да се съблича пред мен. Страхотно! Добре, предполагам, че мога да допиша това утре в автобуса. Ще имам достатъчно време. А и един душ заедно с Хари ми звучи по-добре.

Sexy overloadWhere stories live. Discover now