Chapter 79- Revenge

213 42 1
                                    

- Наистина трябва да тръгвам. – казах на Майкъл и изпих последното от чашата си.

- Не се дръж като задръстен пенсионер. – подразни ме. – А и все още не си женен официално.

- Какво от това? Обичам Хари и не искам да прекарвам времето си в някакъв мизерен клуб. – заявих и се огледах наоколо. Наистина не трябваше да стоя толкова в този евтин клуб. Момичета с разголено облекло идваха да си предлагат услугите през десет минути, а на мен ми омръзна да им казвам, че съм щастливо обвързан.

- Хари не знае за това. Какъв ти е проблема?

Какъв ми е проблема? Чувствам се така все едно му изневерявам. Ето какъв ми е проблема. Не съм разговарял с него цял ден и сега дори не се чувствам комфортно в компанията на Майкъл. Последните седмици наистина прекарвам повече време с него, но Хари разбира се не знае. А и той е твърде зает с уроците си и дори рядко идва у дома. В повечето случаи аз съм този, който ходи в къщата на Адам, за да се виждам с него.

- Прав си. Нямам никакъв проблем. Хари не знае къде прекарвам вечерите си. – успокоих се. Някаква брюнетка буквално се настани в скута ми, когато повиках бармана да поръчам още едно.

- Какво ще кажеш да се позабавляваме след като приключа тук? – попита и уви ръце около врата ми. Погледнах умоляващо към Майкъл, но той само ми се подиграваше.

- Съжалявам, но... - започнах, чудейки се как да я разкарам деликатно. – Не си падам по момичета.

- Какво? – явно не повярва и веднага се изправи. – Ти си скапан педераст?

- Скъпа, не е голяма работа. – Майкъл се засмя.

- Аз му се предложих, по дяволите. – момичето буквално изпадна в истерия. – Не мога да повярвам, че този тук си пада по мъже.

- Повярвай, аз също не знаех. – Майкъл просто се дразнеше с мен, но го игнорирах. Когато получих напитката си веднага забравих за нахалните жени,които се навъртаха около мен и започнах да измислям планове за следващия уикенд.

- Искам да те питам нещо. – обърнах се към Майкъл, който пращаше някакви съобщения. – Какво би направил на мое място, ако искаш да впечатлиш момче?

- Не е ли очевидно? Ти вече си го впечатлил.

- Нямах предвид това. Искам да направя нещо специално за него, разбираш ли?

Sexy overloadWhere stories live. Discover now