Chapter 16- Perfect

302 40 2
                                    

- Ваната ви е готова. – уведоми прислужницата, а Хари побърза да се качи горе. Тайно му завиждах за всичко това. Той можеше да има каквото си пожелае и не стараеше особено, за да го получи. Разбира се, че не исках нещо наготово. Исках преди това да си го заслужа. Може би след време, ако стана някой ден известен и аз ще мога да си позволя нещо подобно на това. Представям си се в голяма двуетажна къща, щастливо женен и с две деца, които ще тичат около нас и предполагам, че ще ни и ядосват. Искам имението да е в края на града, тъй като не искам излишен шум наоколо. Също би било добре да има огромна градина като тази тук, може и басейн. Няма да има нищо по-хубаво от това да се прибера вкъщи след тежкия работен ден и да видя съпругата си, която ми е приготвила поредната изненада като за завършек на вечерта. Знам, че искам прекалено много, но не е чак толкова, че да не може да бъде постигнато.

Не знам колко време съм стоял в хола. Мислех си какво ще правя нататък, как ще се развие живота ми след години. Гледах да не мисля за това, което стана днес- провала ми в гимназията, случая с Хари и притеснения Адам, който сигурно няма търпение да се прибере и да попита какво се е случило. Не исках да мисля за тези неща сега, защото бяха прекалено много. Стана ми скучно и реших да потърся компанията на Хари. Не исках да му досаждам точно в този момент, но предполагам, че ще му стане по-добре, ако поговори с някого или поне, ако има някой до него в този момент. Не беше станало кой знае какво- поредното сбиване в училище, но и можеше да пострада. Никой не искаше това.

Качих се на втория етаж, а прислужницата изведнъж изскочи пред мен.

- Хари в стаята си ли е? – попитах.

- Не, иначе щеше да ми каже да оправя банята. Предполагам, че още си взема душ. – обясни и побърза да слезе долу, носейки цяла камара с кърпи. Изчаках да я изчезне и тихо се приближих към стаята на къдрокосия. Знаех, че има и вградена баня в огромната си стая, но това не ми пречеше да вляза вътре и да го изчакам. Отворих вратата, а дрезгавия му глас звучеше от банята, припявайки си нещо. Уверих се, че е вътре, затова седнах в края на леглото и започнах да разглеждам колекцията му от филми и книги. Разбрах, че явно си пада по трилърите и страшните филми, защото това преобладаваше в скромната му съвкупност от касети и книги. Извадих една и се вгледах в корицата, която беше малко зловеща. Книгата се казваше „Убийства с инициали". Дали всеки оставяше следа след себе си, когато извърши убийство? Ами да, това е. Трябваше да тръгна точно от там. Трябва да открия някакви знаци, които могат да ми помогнат за убийството. Зачетох се и в анотацията и се изумих от това, което прочетох. Не вярвах, че Хари си пада точно по това. Явно ще изглеждам прекалено романтично безнадежден в неговите очи, ако разбере, че си падам по любовните романи и тайно пускам по някоя сълза, когато прочета някоя подобна история.

Sexy overloadWhere stories live. Discover now