Trénink na "Přijímání"

94 7 1
                                    

Tento díl věnuji mé kamarádce, která dnes slaví narozeniny. Všechno nejlepší Baru!!!

*Středa 15. 10.*
Probudilo mě šílené drnčení budíku. Včera jsme celkem dlouho trénovali boj jeden na jednoho a v tuto chvíli mě bolel, každý sval v těle. Povzdechla jsem si a odhodila jsem peřinu. Slezla jsem z postele a došla jsem do kuchyně. Tam jsem si připravila műsli s jogurtem a mátový čaj. Všechno jsem do sebe naházela a šla jsem se obléct. Bylo ještě teplo, tak jsem si vzala krátké bílé šaty s modrou stuhou v pase a vyšší bílé lodičky. Na vlasy jsem se vykašlala a jen jsem je rozčesala. Včera jsme s Jacem vymysleli úžasný způsob, jak provést trest a cestou na zastávku jsem si opakovala co budu říkat. Chvilku jsem stála na zastávce a poslouchala písničky. Natali se objevila přesně když skončila má oblíbená Waiting for superman.
,,Ahoj, hezký šaty." usmála se.
,,Taky ti to sluší." zakřenila jsem se na ni. Měla normální černé džíny a pod červenou mikinou nejspíš skrývala nějakou barevnou košili.
,,Taky tě všechno tak bolí?" zeptala se.
,,Jo! Myslela jsem, že nevylezu z postele." potvrdila jsem.
,,Doufám, že "Přijímání" zvládneme. Trochu se bojím po včerejšku." řekla trochu zamyšleně. Přijela šalina a my jsme si našli v předním vagónu dvě místečka na sezení.
,,Já se bojím hlavně té první časti. Já netančím!" zdůraznila jsem poslední slovo.
,,Já taky odmítám tancovat, kde se na mě budou dívat všichni trenéři a hlavně Peter Surry (matikář)." zhrozila se Natali. Dál už jsme probíraly věci do školy. O pár zastávek dál k nám přistoupily Bára a Barča.

Došly jsme do školy a každá jsme zamířily ke své skříňce. Sundala jsem si lodičky a vzala jsem si bílé balerínky, které jsem si vzala na přezutí. Matiku jsme měli první hodinu a já jsem se strašně bála. Co když se nám to nepovede? Co když to pak řekne někomu v ,,Organizaci"? Ta druhá otázka byla snad nejhorší z celé škály co mě napadala. Zazvonilo a my jsme čekali na Surryho. Nějak mu to trvalo. Konečně došel a řekl nám ať látku předneseme.

Minuta do konce hodiny.
,,Super. Velmi hezky zpracované. Dávám vám jedničku." řekl Surry a otevřel internetovou žákovskou knížku a zapisoval známky. Překvapeně jsme se na sebe s Jacem podívali a plácli jsme si. Nebylo to tak hrozný, jak jsem se obávala. Zbytek dne už proběhl plus minus normálně. Žádné testy, žádné problémy.

*po hodině s Barunkou, u Dimitriho*
Přišla jsem do šatny a převlékla jsem se do černých legín a šedého volného trička. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku, z kterého jsem si zapletla cop. Vzala jsem už jenom pití a vešla jsem do tělocvičny a odložila jsem si pití u stěny. Natali ani kluci tam ještě nebyli. Všimla si mě Tessa a přiběhla ke mě.
,,Ahoj, Kůstko! Dneska budeme zase společně. Už stanovili datum "Přijímání". Bude to příští týden ve středu." je trošku upovídaná, ale jediná holka (kromě mě a Natali) v ,,Organizaci".
,,Není to trochu brzo?" zeptala jsem se.
,,Je. Proto budeme dneska trénovat tanec a po tréninku s vámi půjdeme vybrat šaty." usmála se. Dveře do tělocvičny se otevřely a vešla Natali I kluci.
,,Ahoj, Kůstko!" zavolali na mě postupně.
,,Asi si změním jméno." zamumlala jsem směrem k Tesse a ta se zasmála. Druhými dveřmi přišel Dimitri.
,,Dvě kolečka!" zavolal na nás a my jsme se rozběhli.
,,Budeme se učit tancovat. "Přijímání" je za týden." srovnala jsem krok s Natali.
,,To si dělají srandu, ne?" řekla překvapeně Natali.
,,Ne. Po tréninku si jdeme vybrat šaty." odpověděla jsem jí. Doběhli jsme kolečka a šli jsme blíž k Dimitrimu a Tesse.
,,Jelikož je "Přijímání" už příští týden měli byste o tom něco vědět. Na ples musí mít kluci smoking a holky dlouhé šaty s korzetem a vysoké lodičky. V boji jeden na jednoho budete proti různě zdatným trenérům. Na plese musíte zatančit tři tance. To budeme trénovat dneska. Takže Kůstka a Jace jeden pár, Katherine a Daniel druhý pár." řekl a kus ustoupil. Jace mě vzal za ruku a otočil mě čelem k němu. Tance co jsme se učili byly jako z pohádek. Samá úklona a otočka. Samozřejmě nic pro mě.
,,Proč se to musíme učit?" zeptala jsem se, když jsme měli přestávku.
,,Potřebujeme, abyste uměli všechno. Občas se pořádají slavnosti nebo svatby a tam se tohle tančí. Neboj, jen ty dva tance jsou tak divný. Ten třetí je už normální." uklidňoval mě. Skončila přestávka a my jsme se učili poslední tanec. Ten poslední už byl celkem v pohodě. Něco na způsob valčíku. Každý tanec jsme si ještě několikrát zopakovali. Po třech hodinách tancování jsme padali únavou.
,,Vypadá to, že tanec zvládáte. Teď už jen potřebujete šaty. Kluci za Dimitrim, holky za mnou." mávla na nás Tessa. Jace mě narozloučenou jemně políbil a periferním viděním jsem viděla, že to samé dělá Daniel s Natali. Pustila jsem Jace a šla jsem za Tessou. Po pár vteřinách se ke mně připojila Natali.
,,Převlečte se. Jdeme do města, za 10 minut před budovou." řekla Tessa a šla do své šatny. Rychle jsme se s Natali převlékli a vyběhly jsme před budovu. Tessa už na nás čekala.
,,Nebude v tuhle hodinu už zavřeno?" zeptala se Natali. Bylo už 9 a to bývá zavřeno.
,,Tam, kam jdeme zavřeno nebude. Pojďte." usmála se. Šly jsme tedy za ní. Dorazily jsme před obchod Reserved. Samozřejmě byl zavřený. Tessa si toho jakoby ani nevšimla a došla ke stěně. Tam zatáhla za nějakou páčku a někam zadala kód. Mávla na nás ať jdeme blíž. Chodník se kousek od místa, kde jsme stály začal propadávat a vytvářet schody. Sešly jsme po nich dolů a schody se zase zvedly nahoru. Tady dole byl obrovský "obchod" plný šatů. Kousek od vchodu seděl za pultem asi třicetiletý muž.
,,Ahoj, Tesso. Noví učni?" zeptal se ten muž.
,,Ahoj, Gille. Jo jsou tu nové. Potřebovaly bychom šaty na "Přijímání". " odpověděla Tessa.
,,Pojďte za mnou." řekl Gill a vedl nás mezi různými kusy oblečení do části s dlouhými šaty.
,,Všechny šaty jsou ušity na určité míry. Než si začnete vybírat, musím vám odebrat míry. Prosím zde se vysvlečte do spodního prádla." ukázal za závěs. Nejistě jsem Pohlédla na Tessu a ta na mě povzbudivě kývla. Pokrčila jsem rameny a společně s Natali jsem zalezla za závěs. Tam jsme se svlékly a vrátily jsme se ke Gillovi. Gill nás změřil a ke každé přisunul dva stojany šatů. Byly tam různé nádherné kousky.
,,Ještě jsem vám něco zapomněla říct. V těch šatech vás nikdo kromě mě a té druhé nesmí vidět. Ani kluci a Dimitri. Na začátku budete mít plášť, který šaty schová. Před tancem si ho samozřejmě sundáte. A ještě boty budou hodně vysoké, ale na to si zvyknete." řekla Tessa a začala nám pomáhat s vybíráním. Já jsem si předvybrala světle modré, červené, černé a černo-modré šaty. Natali se rozhodovala jen mezi modro-bílými a růžovými. Nakonec si Natali vzala modro-bílé šaty a já černo-modré šaty. Oboje se vzadu zavazovaly. Teď už jen boty a plášť. Natali si vzala světle modré lodičky a já černé lodičky. Obě jsme si vzaly černé pláště. Natali ve svých šatech vypadala úžasně. Krásně jí sedly a barva jí moc slušela. Já jsem vypadala tajemně. Tajemně a nebezpečně. Tak jako obvykle mezi ostatními lovci. Po "Přijímání" už budeme lovci, ale zatím budeme chodit jen na soutěže. Už teď se mě, ale pár lidí bálo a hodně jich mě obdivovalo. Kdyby už pro nic jiného, tak aspoň pro mou schopnost trénovat a bojovat na pekelně vysokých podpatcích. Přestaly jsme se obdivovat a zaplatily jsme Gillovi. Potom jsme se rozloučily a vydaly jsme se domů. Taky už bylo dost pozdě.

Ahoj lidičky,
v médiích máte šaty Emms a Natali. Ještě jednou všechno nejlepší Baru!!!!
Jinak doufám, že se kapitolka líbila a zanecháte vote nebo koment
Love you all ❤
Emms ❤

The diary of 16thKde žijí příběhy. Začni objevovat