Halloween

57 3 0
                                    

Ahoj, protože byste asi moc nepochopili o co v téhle kapitole jde, je tady pod tímhle textem popis osob, za které jsme se převlékli:

Magnus Bane - nejvyšší čaroděj v New Yorku. Je mu něco přes 600 let a všude nosí třpytky. Není nijak vyhraněný na holky ani na kluky. V knížkách Cassandry Clare je klidně I s upírem nebo vlkodlakem. A asi nejdůležitější věc je, že se maluje a obléká se dost střeleně.

Camille Belcourt - je to nejméně 500 let stará upírka. Byla to Magnusova milenka v 19. století. Potrpí si na módu, protože je původem z Francie. Hlavní je pro ní vystupování před lidmi. Zásadně ovlivnila Magnusův život, protože po ní s nikým dlouho nebyl.

Je 31. října, jeden den po závodech, které mimochodem dopadly výborně. Až na to, že mě všechno bolí z těch pěti hodin, co jsme jen seděli a hráli karty. Dnešek je u nás ve škole velmi speciální den. Když přijdeme do školy v nějakém kostýmu a zaklepeme na dveře kabinetu s dýní dostaneme sladkosti. Když se to Jace dozvěděl, hned řekl, že půjde za Magnuse Banea. Dokonce si kvůli tomu I prý obarví vlasy! Potom co určil, že bude Magnus mi oznámil, že já budu Magnusova upíří milenka Camille s rozpoznatelným Magnusovým stylem. To znamená, že budu mít všude třpytky. Dohodla jsem se s mamkou, že po závodech půjdu k Jacovi domů a přespím tam. Večer jsme si chtěli zkusit kostýmy. Pár hodin po závodech jsem Jacovi obarvila jeho krásné blonďaté vlasy na černo. Hodně jsme se u toho nasmáli a měli jsme černou barvu úplně všude. Když mu vlasy uschly, vypadalo vážně dost dobře. Potom jsme se zkusili I obléct jako Magnus a Camille. Vypadalo celkem zvláštně. No prostě Halloween! Šli jsme spát docela pozdě, protože jsme si dlouho povídali. Předtím než jsme usnuli jsme ze sebe samozřejmě všechen make-up smyli, takže jsme museli vstávat poměrně dost brzo, abychom na sebe dostali všechny potřebné třpytky. Proto jsme se dohodli, že budeme vstávat v 5. To jsme mohli rovnou spáchat sebevraždu. S Jacem jsme oba spali v jeho úžasně pohodlné a velké posteli. Když v těch pět zazvonil zplozenec pekla, v překladu budík, vůbec se nám nechtělo vylézt. Chvilku jsme jen leželi a povídali si. Nakonec jsme se rozhodli vylézt. Pomalu jsme se oblekli. Jace si vzal normální džíny a k tomu delší tmavě červenou košili s vyšíváním. Naprosto netuším, kde ji vzal a asi to ani vědět nechci, ale k Magnusovi se hodila úžasně. Už si jen potřeboval vzít žluté čočky s kočičími zornicemi a upravit vlasy a byl hotov. Já jsem si vzala červenorůžové šaty, které mi sahaly těsně nad kolena a k nim červené lodičky na podpatku. Protože jsem měla být jakoby asi pět set let stará upírka, musela jsem si něco zaplést z vlasů. Nevěděla jsem, jak se mi to povede, když na to neuvidím, ovšem Jace mi řekl, že mi může udělat účes, který by se je Camille hodil. Prý česal Barunku. Nechala jsem tedy svoje vlasy v jeho rukou. Po asi patnácti minutách dokončil úžasný zaplétaný drdol, který vypadal úplně, jako by ho dělala Camille. Samozřejmě mi do vlasů dal ještě aspoň tunu třpytek. Potom jsme se vyměnili. Vyčesala jsem mu jeho delší vlasy, tak jak je nosit Magnus v Shadowhunters a přidala jsem třpytky. Ještě make-up. Pochybuju, že by Jace zvládl věc jako linky, takže jsem ho musela nalíčit já. Asi po deseti minutách bylo hotovo. Dost se mi to povedlo. Taky jsem se rychle nalíčila, mezitím co si Jace dával čočky. Ještě jsem si nalepila upíří špičáky a mohli jsme vyrazit. Vzala jsem si připravenou kabelku a vyrazili jsme na zastávku. Do školy jsme dorazili společně s pár spolužáky, kteří měli také různé strašidelné převleky. Došli jsme do třídy a počkali jsme až dorazí ostatní, abychom si mohli jít pro sladkosti jako celá třída. Barča dorazila pár minut po nás. Byla převlečená za krvavou sestřičku. Bára s Natali byly nějaké čarodějky. Když jsme byli všichni, šli jsme do prvního kabinetu a tam jsme dostali úžasné domácí sušenky. Dál jsme takhle prošli celé první patro než zazvonilo na hodinu. První hodinu byla matika s Petrem Surrym. Po asi pěti minutách po zvonění konečně dorazil.

,,Vy tady máte všichni masky, jo? Tak to vám musím něco dát." řekl a vytáhl plastový kyblík s želatinovými bonbony a začal procházet třídou a dřív než nám vydal bonbon, hádal co jsme. Když dorazil před Jace s Barčou jsme se otočili.

,,A co jsi ty? Démon třpytek? Počkej ty ses dokonce namaloval?" zkoumal Jaceův obličej Surry.

,,Jdeš za nějakýho gaye, nebo co?" zeptal se nakonec.

,,Dalo by se to tak říct. Jsem čaroděj z knížek od Cassandry Clare." odpověděl Jace popravdě a dostal bonbon. Surry popošel k nám.

,,A tady máme upíra, kterej nám roztrhal sestřičku." řekl a dal nám bonbon. Potom nám dal poněkud volnější hodinu a moc jsme se neučili. Další přestávku jsme prolezli druhé patro. Tam nás Surry po nějakých skupinkách fotil a řekl nám ať přijdeme o velké přestávce na druhé patro, že bude velká skupinová fotka školy. Potom jsme šli na zemák. No, hodina se dala popsat asi tak, že nic moc to nebylo, ale nějak jsme to přežili a o velké přestávce jsme dorazili na místo focení. Učitel nás několikrát vyfotil a to bylo všechno.

*později toho dne u Dimitriho*
Hned po škole jsme šli za Dimitrim, protože pro kluky dělal speciální Halloweenský trénink.

,,Á, náš starý pár právě dorazil." řekl když nás viděl vcházet do tělocvičny. Když se otočil uviděli jsme, že má taky dlouhé špičáky.

,,Promiň, drahý Magnusi, ale zde pan Dimitri je mého druhu a bylo by neslušné se s ním nepřivítat." řekla jsem a žertovně jsem se poklonila Dimitrimu.

,,Ale jistě. Jděte, lady Belcourt." zasmál se Jace. Tím naše hraní si skončilo a už jsme se začali chovat poměrně normálně.

,,V čem spočívá tvůj speciální Halloweenský trénink?" zeptala jsem se.

,,Uděláme klukům válku nadpřirozených bytostí." oznámil mi Dimitri. Tak proč ne. Nějak jsme to zvládli udělat úžasné. Klukům se to moc líbilo.

Když jsme později dorazili k Jacovi, jen jsme na chvilku padli na postel a pokračovali jsme v párty s jeho rodiči a Barunkou.

Ahoj!!
Doufám, že to bylo aspoň trochu srozumitelné.
Vote nebo koment potěší
Love you all ❤
Emms ❤

The diary of 16thKde žijí příběhy. Začni objevovat