Předtím jsem to mu nějak nevěnovala pozornost, ale v těch citátech byla velká tučná písmena. Teď když byla pod sebou začala dávat smysl. Tvořila dvě jednoduchá slova, ale já jsem jim úplně propadla.
You can close your eyes to the things you don't want to see, but you can't close your heart to the Things you don't want to feel.
-Johny Depp
It was books tHat made me feel that I perhaps was not completely alone
- Will Herondale
Forget All the reasons why it won't work and believe the one reason it will.
The two most important days in your life are the day you are borN and the day you find out why.
Vše, co je v člověku Krásné je očima neviditelné.
-Malý princ
Being brave doesn't mean You aren't scared. Being brave means you are scared, really scared, badly scared, and you do the right thing anyway.
-Neil Gaiman
Žádná bOlest se nesnáší hůř než vzpomínky na štěstí v době neštěstí.
-Dante Alighieri
The stories we love best live in Us forever.-J.K.Rowling
Jak už vám nejspíš došlo, byla to slova Thank you. Úplně jednoduché sdělení, ale pro mě to znamenalo hodně. Jedině Jace věděl, jak moc jsem milovala taková schovaná sdělení. A on to připravil pro mě. Pro naprosto nedůležitou osobu jako jsem já. Sice mě trochu mrzí, že si nevzpomněl na mé narozeniny, ale čert to vem. Po tomhle ho určitě vezmu zpátky. Dělal kvůli mě tohle všechno. Bez něj by můj život byl na nic. Začal mi zvonit telefon. Vylovila jsem ho z kabelky a zvedla jsem to. Byl to Chriss. ( C- Chriss, E- Emms)
C - Ahoj, zlato. Nechtěla bys na chvilku zajít?
E - Ráda, ale musím se zeptat mamky.
C - Už jsme se jí ptali a povoluje ti to.
E - V tom případě jdu určitě.
C - Jo a vem si nějaký šaty, možná někam zajdem.
E - Fajn, beru si šaty. Kam mám jít?
C - K Ikea.
E - Co tam budu dělat, proboha?
C - Uvidíš. Zvládneš to do čtyř?
E - Jasan. Tak ve čtyři u Ikea.
C - Uvidíme se. Ahoj.
Položila jsem to a doběhla jsem do šatny. Tak jsem si oblékla středně modré šaty asi do půlky stehen. Z vrchních vlasů jsem si uvázala mašli, kterou jsem si dělala jen na speciální akce, popadla jsem vysoké modré lodičky a vyběhla jsem jen s telefonem a peněženkou na zastávku.
Za asi 15 minut jsem dojela k Ikea. Kluci tam už čekali s jejich autem. Nebyl tam jen Chriss, ale i Petr. Přiběhla jsem k nim.
,,Čau, kluci." usmála jsem se.
,,Nazdar, krásko. Hezký šaty." usmál se Petr.
,,Dík. Kam jedem?" zeptala jsem se.
,,Naskoč a uvidíš." řekl Chris.
ČTEŠ
The diary of 16th
RomanceEmms potká o prázdninách kluka svých snů. On s ní začne chodit a Emms ho má vážně ráda. Začnou spolu chodit do třídy. Jsou spolu už skoro půl roku, když mu kluci řeknou něco, co jim změní život..