{ Ez a rész a Mennyei tűz városa után játszódik.}
A Takiban mindig este volt a legnagyobb forgalom. Teltház volt, azt hinné az ember az összes New York-i Árnyvadász és Alvilági összegyűlt ezen a helyen. No meg persze nagyon sok mondén is nyüzsgött a kis étteremben. Egy férfi vidáman nevetgélt a feleségével, nem tudván, hogy a pincér, akk kiszolgálja, egy tündér, a mellette lévő asztalnál pedig vámpírok ülnek, vért kortyolgatva.
Egy csapat vérfarkas felállt és így megszabadult egy nagyobb asztal, Jace pedig azonnal lecsapott rá. Szétterült az egyik széken, a másikra pedig feltette a lábát. Isabelle a kezénél fogva húzta Simont, mintha egy akaratos kisgyereket akarna elmozdítani az édességes pult elől. Pedig Simon egyáltalán nem akart ellenkezni, csupán kellemetlenül érezte magát amiatt, hogy nem emlékszik erre a látszólag kellemes helyre, ahol már korábban is járt. Alec és Magnus egymás fülébe suttogva ültek le, az asztal alatt pedig megofgták egymás kezét. Ennek a rejtett gesztusnak nem volt különösebb oka, csupán kényelmesebb volt mindkettejüknek lógatni a karját.Utoljára Clary ért az asztalhoz és unottan konstantálta, hogy minden hely foglalt. Pontosabban az egyik széket Jace lába foglalta el.
- Vedd le a lábad, le szeretnék ülni- jelentette ki, mire a szőke fiú pimaszul rámosolygott.
- Neki az a helye! Gyorsabb volt és elfoglalta, sajnálom. Azt hiszem kénytelen leszel az ölembe ülni.
Alec fújtatott a kijelentésre és a szemeit forgatta.
- Az a lábad, nem kell neki külön hely.
- Hogy mondhatsz ilyet?- kérdezte felháborodva Jace.- A lábam, sőt, minden testrészem megérdemel egy egész helyet.
Clary a nevetését visszafolytva ácsorgott az asztal mellett, arra várva, hogy végre helyet foglalhasson.
Magnus látszólag megunta az örökkétartó Jace Herondale show-t (sokkal jobban szerette a Magnus Bane show-t, értelemszerűen), csettintett egyet és Jace lába a földre esett. A fiú morgott valamit, de senki nem törődött vele különösebben.Kaelie, a fiatal tündér lépett az asztalukhoz és három étlapot tett eléjük. Spagettit rendeltek és üdítőt. Miután a pincérnő elment, Simon csodálkozva meredt a többiekre.
- Az étlapon azt írja van nyers marhahús és vér!
Alec felnevetett és vigyorogva nézte a fiút.
- Hm, pedig régen szeretted a vért.
Isabelle csúnyán nézett nézett Alecre és az asztal alatt megrúgta a lábát. Alec vállat vont és inkább a kezét markoló boszorkánymesterrel foglalkozott.
- Ne is törődj vele, tudod, hogy milyen bunkó tud lenni- szabadkozott Izzy.
- Ebben a csekély két hónapban volt időm tapasztalni- felelte Simon.Kaelie kihozta a rendelést ők pedig nekiláttak az evésnek. Jace próbálta meggyőzni Claryt, hogy egyenek egy tányérból, háha találnak egy olyan hosszú spagettit aminek kifogják egy-egy végét. Clary nevetve nézte ahogy a fiú a tányérban turkál.
- Ha annyira szeretnél egy puszit, ám legyen, kaphatsz.
Jace elvigyorodott és Clary ajkára tapaszototta a sajátját. Nos, nem egészen puszinak sikerült, de egyiküket sem zavarta a dolog. Alecet viszont annál inkább, szóvá is tette nemtetszését.
- Jaj, ne legyél már ilyen! Különben pedig engedd el Magnus kezét- vigyorgott Isabelle, bátyja pedig elpirulva eleresztette Magnus kezét.Tíz perccel később Isabelle felállt, megigazította rövid ruháját és felhúzta Simont.
- Hová mentek?- kérdezte Clary.
- Az Intézetbe. Megígértem anyának, hogy korábban visszaérünk és segítek valamiben.
Simonra kacsintott, amiből mindenkinek nyilvánvalóvá vált, hogy Maryse egyáltalán nem kérte a segítségüket. Alec meg is jegyezte, hogy reméli semmi disznóságot nem csinálnak, mire Isabelle kuncogva vállat vont.Nem sokkal azután, hogy Simon és Izzy távoztak, Magnus és Alec is készülődni kezdtek.
- Azt hiszem van még egy kis elintéznivalónk otthon- jelentette ki a boszorkánymester.
- Micsoda?- kérdezte Alec.
- Hm, igazán tetszik ez a pulóver, Alexander, de úgy érzem jobb lennél nélküle.
Alec elvörösödve bámult rá, Jace pedig hangos hahotára fakadt. Magnus vigyorogva kacsintott a barátjára és kézen fogva kivezette az étteremből.Clary és Jace még maradtak egy ideig, de amikor egy részeg mondén flörtölni kezdett Claryvel, úgy döntöttek, hogy távoznak inkább...