Hűha, emberek! Mostanában két díjat is kaptam! Nagyon szépen köszönöm @Animefangirl011 és @RosexBlack 💛😄
Kérdések & válaszaim:
(Animefangirl011)
1. Hiszel a szellemekben?Néha elgondolkodom, hogy talán léteznek, de amúgy nem.
2. Szeretsz rajzolni? Ha igen, miket?
Nem szeretek és nem is tudok. A rajztudásom egy két éves gyerekével vetekszik, de lehet, hogy még egy kisgyerek is szebbet firkálna, mint én. Tényleg rettenetesen rajzolok, pedig úúúúgy szeretnék tehetséges lenni benne.
3. Mi a kedvenc zenéd?
Ez mindig változó, örök kedvencet nem tudnék mondani, de most például Miia-tól a Dynasty-re függtem rá nagyon.
4. Kedvenc műfajod?
Fantasy!! Plusz pont, ha van benne szerelem/romantika is, de egy izgalmas, pörgős fantasy-re bármikor vevő vagyok.
5. Olvasod valamelyik történetemet? Ha igen, tetszik?
Nem olvasom.
6. Normális, hogy az öcsém most az udvaron énekel üvöltve halandzsa dalt?
Persze!
7. Gazihallat vagy?
Öhm... mi?:D
8. Van háziállatod?
Igen, egy kutyám.
9. Tíz kérdés kell?
Igen.
10. Ez a tizedik kérdés, ugye?
Pontosan.
(RosexBlack)
1. Vannak már terveid a nyári szünetre/nyárra?
Azon kívül, hogy valahová majd megyek nyaralni, semmi tervem nincs. Nagy valószínűséggel egész nap itthon leszek, olvasok és sorozatokat bámulok. Habár... a terveim közt szerepel a sportolás is, de magamat ismerve a lelkesedésem maximum egy hétig fog tartani. Már ha elkezdem egyáltalán.
2. Melyik a kedvenc fagyid?
Eper, citrom, pisztácia, sárgadinnye, rágó, csoki, vanília. Most épp az epresért rajongok.
3. Melyik a kedvenc könyved?
Nagyon sok kedvencem van.
4. Melyik a kedvenc filmed?
Szemfényvesztők
5. Melyik a kedvenc sorozatod?
A leglegleg a Teen Wolf.
6. Milyen típusú történeteket olvasol wattpaden?
Leginkább fanfictionöket, de néha mást is. Jöhet amúgy minden.
7. Vannak testvéreid?
Nincsenek
8. Milyen nyelveken beszélsz?
Magyar, angol, francia, román.
Ha már nyelvek: ha valaki tud jó nyelvtanulós oldalakat, ahol azért alapszinten tényleg meg lehet tanulni egy adott nyelven, az kérem ossza meg velem is.
9. Melyik a kedvenc évszakod?
Ősz és tavasz.
10. Ha most a világon bárhol lehetnél, hol lennél és mit csinálnál?
Fú, hát nem tudom. Mondjuk szívesen lennék Ausztráliában és csak sétálgatnék, vagy olvasnék a tengerparton egy fa árnyékában. Roppant izgalmas, tudom-tudom.
És akkor lássuk, össze tudok-e szedni 20 tényt, érdekes személyemről:
1. Kezdek kilábalni az olvasási válságból.
2. Ha mások megnyugtatásáról, önbizalom-növeléséről van szó, egész pozitív tudok lenni.
3. Túlságosan kötődöm a kitalált szereplőkhöz.
4. Nagy dilemmám, hogy a TMR-ben főként Minewt shippernek vallom magam, de hát Tominho és Newtmas is köze áll a szívemhez.
5. Elkezdtem a Merlin c. sorozatot és alig néhány rész után legszívesebben magamra tetováltatnám, hogy MERTHUR IS LOVE MERTHUR IS LIFE
6. Imádok fanvideókat nézni
7. Általában egy akármilyen kapcsolatban én vagyok az, aki jobban kötődik a másikhoz.
8. Megszállott fangirl vagyok, de tényleg
9. Szeretek éjszaka beszélgetni, kár, hogy nincs beszélgetőpartnerem lol
10. Nem szeretem Tywin Lannistert, a Red Wedding említésére pedig legszívesebben bebújnék a takaróm alá sírni, de nagyon szeretem a Castemer-i esőket.
11. Nem bírom a meleget.
12. Semmi értelmeset nem csináltam még a szünetben.
13. Nem láttam még egyetlen Marvel/DC filmet sem, és a szuperhősökért sem rajongok, de elkezdtem az Iron Fist c. sorozatot Finn Jones miatt, és eléggé tetszik. (Update: be is fejeztem és tényleg nagyon jó volt, úgyhogy nagy reményeim vannak a hasonló filmekkel/sorozatokkal szemben)
14. Imádom a skót akcentust.
15. Nem tudok lebarnulni, csak leégni.
16. Imádom a régi, középkori ruhákat.
17. Van egy csomó ötletem fanficekehez és más ''könyvekhez'', de lusta vagyok írni, meg úgysem vagyok soha elégedett velük, szóval mindegy. :D
18. Mindjárt jön a Teen Wolf utolsó 10 része, megyek sírni
19. Ha valakivel közösen filmezünk, szeretem végigkommentálni a filmet, a másik fél legnagyobb örömére.
20. Nem könnyen, de sikerült a 20 tény.
Sajnálom, de én most nem jelölök meg senkit.