Nagyon szépen köszönöm a díjat @fanris01! :) ♥
Szabályzat:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a könyvét aki megjutalmazott!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Írj 10 tényt magadról!
5. Tegyél fel 10 kérdést!
6. Jelölj meg 10 embert!
Válaszaim:
1. Figyelsz a helyesírásra Messengeren?
Igen, de mivel telefonról írok, nagyon sokszor félrenyomom a betűket. Ezen kívül figyelek rá és rövidíteni sem szoktam - szeretném elfelejteni azt a korszakomat, amikor minden hülyeséget lerövidítettem. Illetve mégsem, angol rövidítéseket szoktam használni, de ez mellékes.:D
2. Mi a kedvenc könyved/könyvsorozatod?
Ilyet hülyeség egy könyvmolytól kérdezni, én legalábbis soha nem tudok egyetlen könyvet megnevezni kedvencemként. Viszont a három nagyon-nagyon: Rowling Harry Potterje, Katie McGarry Pushing the Limits sorozata és *dobpergés* A Végzet Ereklyéi, meg úgy általában véve minden árnyvadászos könyv.
3. Miért?
Mert jók.
4. Szerinted miért nem szereti az emberek többsége a kötelező olvasmányokat?
Már csak a kötelező szó miatt sem. Nem fogok hazudni - én sem szeretem a kötelezőket. Szeretek olvasni, de nekem aztán ne mondják meg, hogy mit csináljak/olvassak! A másik probléma, hogy a kötelezők nem tudják lekötni a mai fiatalok többségét. Vannak kivételek, de valljuk be, mi is szívesebben olvasunk mondjuk Cassandra Claret, mint Jókait vagy Stendhalt. Szerintem ha valaki szeret olvasni akkr jó, hagyjuk, hogy olvasson amit akar, aki meg nem szeret, az az ezer éves könyvekkel sem fog megváltozni. Nem mondom, hogy ezek nem lehetnek jók, nem lehet őket szeretni, csak fiatalok körében szerintem nem ezek a népszerűek.
5. Kihez mennél feleségül/férjül, ha két ember közül választhatnál, és eme két személy közül az egyik a bizonyos ''álompasid'', vagy ''álomhölgyid'' lenne, a másiknak pedig megmenthetnéd a családját? (Tegyük fel, hogy az a másik férfi/nő is kedves lenne, na meg jóképű/szép is, de nem ő lenne az igazi.
Most mondom, hogy megmenteném a másik fél családját, de őszintén szólva gőzöm sincs mit tennék, ha valóban ilyen helyzetbe kerülnék. Bevallom, hogy nem én vagyok a legönzetlenebb ember a világon.
6. Fura kérdéseket teszek fel, mi?
Hát...eléggé.:D
7. Ha nem szeretnéd az almát, de én a külsejét vattacukornak álcáznám és még adnék is hozzá egy csipetnyi banánt, szerinted észrevennéd, hogy a legutáltabb gyömülcsüdet eszegeted?
Nem tudom (???)
8. Nézel híradót?
Direkt nem, de ha épp az megy, akkor meghallgatom.
9. Te milyen kis bűnöket ejtesz el nap, mint nap?
Hazugság például, de biztos van több is.
10. Szerinted véghez tudnál vinni egy pálfordulást egyetlen nap alatt?
Nem hinném.
Rettentő izgalmas tények rólam:
1. Régebben szerettem enni, most meg utálok. Jó, persze a kedvenceimből bárhol bármennyi jöhet, de mostanság az evés számomra inkább teher, mint boldogság (nem csak a lustaságom miatt)
2. Nem hiszek a horoszkópban, de azért ha látok egy tumblr zodiacs posztot, mindig elolvasom.
3. Nem vagyok valami érdekes személyiség.
4. Nem tudok bánni az emberekkel.
5. Ha sokat gondolkodom valamin mielőtt megtenném, megbánom. Ha hirtelen felindulásból teszek valamit, megbánom. Bármit bárhogy teszek, később rájövök, hogy egy marha vagyok szeretnék elsüllyedni.
6. Szeretem a gyerekeket, de maximum 3 óráig tudom elviselni őket.
7. Egyáltalán nem vagyok motivált és ez elég zavaró.
8. Most jöttem rá, hogy kb minden tény, amit írtam, negatív rám nézve.
9. Sminkelésből megbuknék, de nagyon szeretek sminkes videókat nézni.
10. Néha úgy gondolom érett vagyok, máskor meg szörnyen gyerekesnek tartom magam (amúgy inkább utóbbi vagyok)Kérdéseim:
1. Milyen terveid vannak a jövőre nézve?
2. Szereted a karácsonyt? Miért?
3. Melyik az a könyv, ami megszerettette veled az olvasást?
4. Melyik 3 tulajdonság a legjellemzőbb rád?
5. Mi a bakancslistád első/legfontosabb pontja? Avagy mi a legnagyobb álmod?
6. Mit gondolsz, az internetes barátságok igaziak? Esetleg van ibf-ed?
7. Ha hátralévő életedben egy sorozatot kéne újra és újra nézned, melyik lenne az?
8. Szerinted mindenkinek van egy párja, lelki társa?
9. Egy társaságban az vagy, aki inkább csendben meghúzódik, vagy a figyelem középpontjában állsz?
10. Szeretnél komolyabban is foglalkozni írással?
Nem fogok 10 embert kihívni, még mindig nem igazán olvasok magyar sztorikat itt (lehet amúgy ajánlani, majd egyszer talán kedvem lesz hozzá), csak egy-két árnyvadász ficet, úgyhogy a jelöltjeim:
DorHerondale - All the stories are true
@Hunter_In_The_Night - Árnyvadász Egypercesek