11

447 40 2
                                    

Hemen kafamı başka tarafa çevirdim Bir süre sonra sudenin sesini duydum. "Kim o sudenin yanında ki " kalkıp sudenin yanına gittim.
"Sude ne oluyor burda !?"
" Ya ne bileyim arızamı ne ben dans ediyordum. Gelmiş yok efendim sevgilime niye bakıyorsun.Bakmadım diyorum anlamıyor. "
Sudenin yanındaki bayana döndüm"Bir yanlış anlaşılma olmuş galiba arkadaşım öyle bir kişi değildir."
"Ne saçlayıyorsun erkek arkadaşımla geldiğimizde beri ona bakıyor."
"Ya size bakmıyordum ki arkanızadakilere bakıyordum."
Ben olayı çözsemde sudenin gösterdiği masa boş olunca kız sinirlendi.
"Siz kimi kandırıyorsunuz." demesiyle kendini sudeye attı. Ben kadını engelleyecektir ki. Sude kadını geri itti ondan kurtulmak için biraz hızlı ittiğinden kadın yere düştü. "Bir süre sonra erkek arkadaşı geldi.
" Siz kim oluyorsunuz da benim kız arkadıma vurursunuz. "
" Beyefendi vurmadık yere düştü."
Adam bizi dinlemiyordu bile sudenin kolundan tuttu.
"Bırak beni.". Sudeyi adamın elinden almaya çalışıyordum.Adamda ayı kuvveti vardı sanki.
"Bırak sana arkadaşımı !"
"Git şuradan be sende !!!"diyip beni itti.Biran dengemi kaybettim, düşecektim ki arkamdaki masaya tutundum.O kadar sinirlendim ki masadaki boş şişeyi alıp adamın kafasına geçirdim.Adam aldığı darbe ile yere düştü.
"Hadi sude koş sen!!"
Sude o korkuyla hızlıca koşup dışarı çıktı.Bende tam çıkarken adam kolumdan yakaladı beni.O kadar sinirlenmişti ki,adamın gözü dönmüştü tam bana vuracaktı ki biri onun kolunu tutup ona kafa attı.Adam aldığı ikinci darbeyle yere düştü.Kafamı kaldırıp beni kurtaran kim diye baktığımda çok şaşırdım beni kurtaran Ömer soyderdi çok şaşırmıştım.Ondan hiç böyle bir şey beklemezdim.Benden nefret ettiğini zannediyordum.
"Sizi mahvedeceğim ,öldünüz siz!!!"
Adam bize tehditler savuruyordu .O kadar sinirlenmişti ki gözlerinden ateş püskürtüyordu.Ben dalmış adama bakıyordum, kafasına baya kötü vurmuşum, fena kanıyordu.Biran kolumdan beni tutan Ömer Soydere baktım ,gözlerimin içine bakıyordu. Ömerin bana seslenmesiyle kendimi topladım.
"Koş ,görmüyor musun adam ateş püskürüyor hadi koş!!!" Ömer elimden tutup koşarak çıkışa yöneldik çıkışa geldiğimizde dışarısı kamera kaynıyordu.Refleks olarak yüzümü kapatıp koşmaya başladık.Külübün önünde duran taksiye bindik.
"Kaptan sür çabuk hadi!!!"
Bizim telaşımızdan şoförde panik olmuştu sonra gaza basıca oradan uzaklaştık.Arkaya baktığımda yaraladığım adam ve arkadaşları peşimizden bakıyordu.Adamın arkamızdan tehditler sallıyordu el kol hareketinden anlaya biliyordum.Ömer soyderin söylenmesi kendimi topladım biran ,beni Ömer soyderi kurtadığı aklımdan çıkmıştı.Önüme dönüp oturdum.
"Bir bu eksikti ,nereden çıktı bu gazetecilerde ya, hay benim şansıma, başıma açtıklarına bak !!Bela mısın sen ya.!?"
" Benim ne suçum var, karışma saydın kim dedi sana karış diye!! ?"
"Haklısın hata bende niye sana yardım ediyorsam biran senin ne baş belası olduğunu unutmuşum."
Ömer söylenirken telefonum çaldı.Arayan sudeydi ben unuttum onu hepten ,hemen telefonu açtım.
"Efendim "
"Neredesin kızım sen!?Beni çıkarttın sen niye peşimden gelmedin?"
"Sude ben o karışıklıkta unuttum seni ,ben otele gidiyorum sende gel ,gelince anlatırım."
"Tamam görüşürüz."
Telefonu kapattığımda otele gelmiştik neredeyse.Otele varınca arabadan inip otele girdik.Asansör gelince ömer bindi ,bana bakıyordu.
" Ne bekliyorsun gelsene kapanacak şimdi kapı."
"Yok ben sonraki ile geleceğim ."
"Hey allahım ya ,sen bilirsin!"


Arkadaşlar yazarken hatalarım olabilir.Şimdiden kusura bakmayın.

GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin