14

483 32 1
                                    

Soyder soy adı duyunca çok şaşırmıştım.Tam o sırada sude geldi."Melek hadi bir şeyler yiyelim."
"Tamam geliyorum."Elindeki dergiyi sehpaya bırakıp sudenin yanına gittim.
"Tatil ne çabuk bitti hiç bir şey anlamadın."
"Evet bu sefer sana katılıyorum. "
Sude ile kahvaltı yaptıktan sonra odaya çıktık.Her şeye tekrar göz atınca valizlerimizi alıp odadan ayrıldık.Otelin önündeki taksiye binip hava alanına gittik.Valizlerimizi teslim edip uçağa bindik.Bir kaç saat sonra hava alanına inmiştik.Uçaktan inip valizlerimizi aldıktan sonra çıkışa geldik. Babam ve kardeşim oğuz bizi bekliyorlardı.Onları ne kadarda özlemişim oğuz beni görünce koşarak yanıma gelip ,boğazıma sarılır.
"Yakışıklı kardeşim benim özledin mi beni?"
"Biraz..."
"Biraz mı?"Yüzümü asmıştım.Oğuz duygularını çok belli etmeyi sevmezdi.Pek duygularını söylemese de beni özlediğini anlaya biliyordum.Ona takılıyordum , yoksa duygularını söylemeyeceğini biliyordum.
"Abla ver bana valizlerini ben taşırım."
"Çok teşekkür ederim kardeşim kollarım koptu."
Oğuz valizleri alınca bende babamın yanına gidip ,babama sarıldım.Babam o kadar sıkı sarılmıştı ki bana ,sanki beni kollarının arasından alacaklarda buna engel olmak için sımsıkı sarılıyordu.
"Babacığım biliyorum beni çok özledin ama boğulacağım." Babam bana sıkı sarıldığının yeni farkına vardı ve kollarını gevşetti.
"Ah affedersin kızım fark etmemişim. Eeee nasılsın kızım ,nasıl geçti tatilin."
"Güzeldi ,baba biran önce eve gidelim mi annemi ve mıncırığı da çok özledim."
"Tamam kızım ,binin hadi ."Arabaya bindik sudeyi de babası almıştı.Mahalleye geldiğimizde her şey aynıydı Mehmet amca bile aynı yerinde oturuyordu.Arabadan indim Mehmet amca beni görünce sevinmişti.
"Melek kızım hoş geldin."
"Hoş buldum Mehmet amca nasılsın ."
"İyiyim melek kızım seni gördüm daha iyi oldum.Bir ara gel bir el tavla oynayalım.Senle oynayınca sarıyor bu melet de"
"Tamam gelirim, önce annem onları bir göreyim geliyorum"dedikten sonra apartmana girdik.Asansörden inip kapının önüne gelmiştik tam zile basacaktık ki mıncırık kapıyı açmıştı.
"Ablam geldi!!!"
"Oy ablasının bir tanesi gel bakalım."Yanağından öperken annemde gelmişti.
Anneme de sarıldıktan sonra eve girdim.Biraz sohbet ettikten sonra hepsinin hediyelerini verdim en son da Mehmet amca onların hediyelerini alıp dışarı çıktım.Mehmet amca marketin önünde oturuyordu yanına gitti.
"Gel melek kızım otur bakalım bir el oynayalım ."
"Tamam ama önce şu hediyeni aç sonra oynarız."
"Bana hediye mi aldın."
"Evet ,umarım beğenirsin Mehmet amca."
"Kızım beni mahcup ettin ne gerek vardı ."
"Aşk olsun Mehmet amca sana hediye alamayacak mıyım yani?"
"Yok kızım ya onu demek istemedim."
"İyi o zaman hediyeni açmayacak mısın?"
"Açayım bakalım ,cep saati mi? !! "Mehmet Altun,18.07.2012 '" Melek kızım sen ne düşünceli bir kızsın ismimi yazdırmışsın bir de bu tarih..."
"Evet senin emekli olduğun gün ve torununun doğduğu gün..."
"Gel kız sana bir sarılayım."Mehmet amca bana sarıldı çok duygulanmıştı.O sırada adem amca marketin sahibi yanımıza gelmişti.

"Melek kızım bu huysuz Mehmet amcan seni görünce bizim pabucumuzu dama atıyor."Adem amcada gülüyordu onları böyle gülerken görmek beni sevindiriyordu.Mehmet amcanın gözleri dolmuştu.

"Benim hiç kızım olmadı.Ama seni kızım gibi seviyorum ,seni bir gün görmeyince günüm hiç güzel geçmiyor.Seninle bir gün konuşmasam canım çok sıkılıyor.O kadar öğretmenlik zamanında hiç senin gibi bir kızla karşılaşmadım.Sen hep çevrendekilerin mutluluğunun düşünüyorsun. İyi ki varsın."

"Sizde iyi ki varsınız Mehmet amca.Adem amca buda senin hediyen."

"Kızım bizi mahcup ediyorsun."

"Olur mu adem amca ya ,hediyene bakmayacak mısın?"

"Tamam bakıyorum.Melek kızım hep istediğim tesbih, bu çok güzel."

"Beğendiniz mi?"ikisi de aynı anda konuşmuştu."Beğenmek ne demek, bayıldık."Mehmet amca ve adem amca ile konuşurken o kadın yine gelmişti Melike soyder...

GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin