"Kızım Ömer Soyder ve arkadaşı cenk kılıç kızım bizim tarafa bakıyorlar."
"Sude onlara bakmayı kes onlarla ilgilendiğimizi zannedecekler ."
"Tamam bakmıyorum ama ben Cenk Kılıç'a bayılıyorum ya çok yakışıklı dimi?"
"Sude öyle kişiler günde kaç kız değiştiriyor biliyor musun.Sakın yanlış duygulara kapılma şimdiden uyarıyorum seni "
" Yok kızım ya öyle söylememe bakma ben öyle kişilerden dilim yandı artık yoğurdu üfleyerek yerim bundan sonra."
"Neyse biz eylenmemize bakalım " Kulüpte bir saat daha kaldıktan sonra otele döndük. Saat epey ilerlemişti üzerimizi değiştirip yatağınıza yattık. Gözlerini açtığımda gün açmıştı. Saate baktığımda saatin sekize geldiğini gördüm.Yataktan kalkıp balkonun kapısını açtım. Hava çok güzeldi biraz temiz hava aldıktan sonra banyoya girdim. Duştan çıktığında sude hala yatıyordu.
"Sude hadi kalk duş alda kahvaltı yapalım ben çok acıktım."
"Kalktım oh mis gibi hava ben banyoya gidiyorum çıkınca ineriz ."
Sude banyodan çıkana kadar balkona çıkıp temiz hava aldım o kadar iyi geliyordu ki insanın içine işliyordu.Gözlerini kapattım tatlı bir rüzgar yüzüne çarpıyor du, gözlerim kapalıyken kuş sesi müzik gibi geliyordu.
Sude'nin seslenmesiyle gözlerimi açıp sudeye baktım.
" Tamam ben hazırım,hadi gidelim kahvaltıya çok acıktım."
"Tamam "
Odadan çıkıp kahvaltıya indik kahvaltıyı yaptıktan sonra masadan kalkıp sude ile birlikte sahile indik .Sude oturup güneşin tadını çıkarmak istedi bende sahil boyunca yürürken telefonun çaldı.Telefonun ekranına baktığımda arayan babamdı .
" Efendim babacığım "
"Ne yapıyorsunuz kızım nasılsınız ?"
"Çok güzel burası keşke sizde gelseydiniz."
" Siz eylenmemize bakın tatilinin tadını çıkar."
"Merak etme babacığım çok güzel geçiyor tatil."
"Annem ve kardeşlerim ne yapıyor."
"Aynı kızım bildiğin gibi, bana bak rahat dur oralarda sen birilerinin kafasını kırmadan duramazsın."
"Baba, ne yapayım ben onlar kaşınıyor. Ben kimseye durup dururken bir şey yapmıyorum ki "
"Sen bu gidişle evde kalırsın. Kim ister ki kaba kuvvet kullanan kızı."
"Benden bıktım mı yani baba?"
"Canım kızım benim şaka yapıyorum .Hiçbir yere gitmeden hep yanımda kalsan hiç fena olmaz yani sen böyle sert olmaya devam et."
" Bak bu sözünü unutma baba, sonra benden bıkma sakın"
"Senden asla bıkmam canım kızım benim şimdiden özledim seni."
"Bende özledim sizi ,hepsini benim için öp "
"Tamam bir şey istiyor musun kızım ?"
"Yok babacığım öpüyorum hepinizi .""Tamam kızım kendine iyi bak ,görüşürüz ."
"Görüşürüz babacığım " dedikten sonra telefonu kapattım ne kadar özlemişim onları ailemden daha önce hiç ayrılmamıştım .Sudenin bana seslenmesiyle arkamı dönüp ona baktım.
"Melek ne yapıyorsun orada hadi gel denize girelim.Su çok güzel hadi gel."
Su gerçekten çok güzel görünüyordu.Üstümüzü çıkarıp mayolarımızla denize girdik .Sudeyle çok eyleniyorduk .Taki iki serserinin bizi izlediğini fark edene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ SIR
RomansaTüm hayatınız bir yalandan ibaret olsa ,tüm bildiklerinizin yalan olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız ? Melek yaşayarak öğrenecekti; Hayatın ona neler getireceğini ve neler alıp gideceğini.Birinden hem nefret edip, hem de aşık olabilir mi insan? A...