33

203 16 5
                                    

Buraya geleli tam bir buçuk ay olmuştu ,ailemi çok özlemiştim.Son birkaç gündür de annem onlarla konuşamamıştım ,aramalarıma cevap vermiyorlardı .Buda beni canımı sıkıyordu.Telefonlarıma cevap vermedikleri her saat tekrar tekrar aramaya başladım.Bana cevap verene kadar arayacaktım.Telefonu tekrar çevirdim ama yine telefona bakmadılar. Sudeyi aradım ama sude de telefonuma bakmıyordu .Sude benim her aramalarıma bakar yetişemese de geri dönerdi .Ama sude de ne telefonlarıma bakıyor ne de bana geri dönüyordu.Telefonu kapatıp havuzun başın da bir sağa bir sola gidiyordum.İçimde bir sıkıntı vardı ,ne zaman böyle olsam muhakkak bir şey oluyor korktuğum başıma geliyordu.Bir sağa bir sola gitmeye devam ediyordum aynı zaman da gözümü telefona dikmiştim.

"Hala cevap vermediler mi?"O kadar dalmışım ki ömerin bana seslenmesiyle yukarı sıçramıştım.

" Korkuttum mu?"

"Yok ben olanlara canım sıkıldığı için dalmışım duymadım geldiğini."

"Belki önemli bir şey yoktur sıkma canını gel otur bir şeyler ye, dünden beri hiç bir şey yemedin sabahtan beri hep ayaktasın ."

"Yemek istemiyorum."

"Yemek zorundasın yapma böyle bitkin düşeceksin"

"İçim de bir sıkıntı var ,kesin bir şey oldu.Ömer ben izmit'e ailemi yanına gideceğim.Böyle hiçbir haber alamadan duramam burada"

"Tamam o zaman şöyle yapalım .Bugünde sana cevap vermezlerse yarın beraber gideriz olur mu?"

"Tamam"

"o zaman sandviçini ve meyve suyunu iç hadi "

Ömerin bana getirdiği sandviçi ısırıp ağızım da çiğneyip yuttum ama boğazına sanki bir şey takılıyordu yemek istemiyordum. Ömerin zoruyla ikisini de bitirdim.Bir yandan da gözüm hep telefondaydı .Ömer beni rahatlatmak için elinden geleni yapıyordu.Eliyle uzanıp elimi avuçlarının içine aldı.Bana tatlı tatlı bakarak"Merak etme eminim senin düşündüğün gibi bir şey olmamıştır muhakkak ararlar seni"dedi .Ömerin yanım da olması bana iyi hissettiriyordu.

"Öyle mi diyorsun"

"Evet merak etme...."Ömerin sözleri biraz içimi rahatlatmıştı.Telefonum çalınca heyecanlandım .Hemen telefonu elime aldım,boşuna heyecanlanmıştım telefona bakınca arayan arda olduğunu gördüm.Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim"

"Ne oldu niye sesin kötü geliyor?iyi misin?"

"Ben iyiyim de telefon bekliyordum . "

"Hala bakmadılar mı telefonu na ?"

"yok bakmadılar"ben ardayla konuşurken ömer kendisine gelen telefonla yanımdan kalkıp biraz uzaklaştıktan sonra telefonunu açtı.Telefonda ki ona ne dediyse ömerin yüzünde bir endişe vardı.Ardayla biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattım.Yolunda gitmeyen bir şeyler vardı.Ömer telefonunu kapatıp endişeli gözlerle bana baktı bir şeyler oluyordu.Kötü bir haber almıştı san ki;tam o sırada telefonum çaldı telefonun ekranı na baktığımda arayan sudey di.




GEÇMİŞİMDEKİ SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin