"Melike hanım , ne zamandır buradasınız duymadım geldiğinizi."
"Kapıyı çaldım duymadın bende içeri girdim."
"Yıldızları seyrediyordum çok güzel görünüyorlardı.Bazen bende bir yıldız olsam diyorum...."
"Yıldızlar ne kadar güzel ışık saçsalar da gün açınca o güzelliğinden eser kalmaz o yüzden ne istersen ol ama yıldız olma.Senin güzelliğin hep sürsün hiç bir zaman solmasın."
Melike hanım yanıma geldi saçlarımla okşuyordu.Biraz sohbet ettik Melike hanımınla sohbet etmek iyi gelmişti.Şimdiden ne kadar özlemiştim annem onları, oda böyle okşardı saçları şimdi ne yapıyorlardı.Gece olunca ve yalnız kalınca daha çok özlüyor insan.
"Melek daldın yine ne düşünüyorsun?"
"Annemmm onları ..."
"Özledin mi şimdiden?"
"Evet "
"Anlıyorum bu yaşına kadar onlar senin yanındaydı bendeki de soru affedersin neyse ben çıkayım sen yat dinlen. "
"Tamam,iyi geceler."
"İyi geceler "Melike hanım odadan çıkınca oturduğum yerden kalkıp yatağıma yattım.
Buraya geleli tam üç hafta geçmişti. Yataktan kalkıp banyoya gittim ,elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi giydikten sonra odamdan çıkıp cemil dedenin yanına gittim.Acaba uyanmış mıdır kapıyı çaldım içeri girdim cemil bey yani dedem camın önündeki koltukta oturuyordu ."Benim güzel torunum gel,gel içeri ."
"Nasılsın dede ,iyi misin ?"
"Daha iyi oldum seni görünce, gözlerim ışıl ışıl parlıyor bakanın gözü açılıyor."
"Dede sen iyi ol da ben hep sana böyle bakarım"Dedeme sarıldım yaşlılara ayrı bir sevgim vardı.Onlar hep mutluluğu hak eden insanlar bende elimden geldiğince onları hep mutlu etmeye çalışıyordum.
"Canım torunum seni çok geç bulduk ama sonunda buradasın yanımızda."Biz konuşurken dedem ile ilgilenen hemşire içeri geldi.
"Cemil bey ilaç saatiniz."
"Bıktım ilaç içmekten..."
"Dede ama sağlığın içmen gerekiyor."Hemen kalktım yasemin hemşirenin elinden tepsiyi aldım.
"Tamam ben veririm siz çıka bilirsiniz."
"Peki buyurun."Aldım tepsiyi ilaçları verdim sırayla bardağı da uzattım sonra.
"Ha şöyle iç ilaçlarını ki seninle sağlına kavuşunca beraber daha çok şey yapalım. Ama bunun için ilaçlarını aksatma malısın."
"Peki güzel kızım."Dedemi kaldırıp yatağına gitmesine yardım ettim .Yatağa yatmasıyla uyumuştu.Yanında biraz daha kaldıktan sonra odadan çıktım.Saate baktığım da saat 08:15 gelmiş ti merdivenlerden inip mutfağa girdim.Kahvaltı için hazırlık yapıyorlardı.
"Günaydın safiye abla."
"Günaydın melek hanım. "
"Safiye abla hanım ne , bana melek de tamam mı?."
"Peki melek kızım."
"Ha şöyle böyle daha iyi oldu.Ne yapıyorsunuz çok güzel koktu.."
"Melike hanım börek yapmamız istedi senin için seviyor muşsun."
"Bayılırım bakıyım ıımm çok güzel "annemin yaptığı gibi...
"Ellerine sağlık safiye abla çok lezzetli."
"Afiyet olsun."Biz konuşurken Ömer gelmişti.Geldiğimden beri bir kez olsun adam gibi birbirimizle konuşmadık ,hep laf sokmalar yada umursamaz tavırlar, bir kişi bu kadar gıcık olabilirdi herhalde.Ama cenk onun gibi değildi. Geldiğimden beri bana hep arkadaşça, samimi davrandı.Onunla iyi arkadaş olmuştuk. Ömer'in aksine cenkle çok iyi anlaşıyorduk.Benim cenkle gülerken yada sohbet ederken görünce dahada sinirleniyordu ;sanki bilmeden bir şey yapıyorum ,hiç anlam veremiyorum bu tavırlarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİMDEKİ SIR
RomanceTüm hayatınız bir yalandan ibaret olsa ,tüm bildiklerinizin yalan olduğunu öğrendiğinizde ne yapardınız ? Melek yaşayarak öğrenecekti; Hayatın ona neler getireceğini ve neler alıp gideceğini.Birinden hem nefret edip, hem de aşık olabilir mi insan? A...