Teşekkür

2.7K 88 18
                                    

Son olarak bu yazıyı okursanız beni çok mutlu edersiniz, Kraliçe severler :)

Melinda benim için çok özel bir karakterdi ve onun ağzından yazdığım için belki; bu hikaye benim için çok özel. O ve Miles hakkında konuşulacak çok şey var... İmrendiğim aşk hikayesini onlara yaşattım diyebilirim. Bu süreçte belki saçmaladım, sizlerden özür diliyorum ama aklımdaki kurguyu olabildiğince yansıttım. Kraliçe Joys'tan nefret edip, Stephan'ı son bölümlerde sevebildiyseniz ne mutlu bana.

Eğer çok istek olursa -buraya yorum atmanız yeterli- ek bölümler yazmayı planlıyorum çünkü bu hikayeden kopmak benim için gerçekten zor. Geçen yaz yarısını yazıp burada paylaşırken bitirdiğim bir hikayeydi, yani dolu dolu bir yılım Kraliçe'yle geçti diyebilirim.

Öncelikle hikayemi ilk bölümlerden beri okuyan secretcircle134, Hanife17, azbucukinsan -daha önceden hikayemi biliyordu-, ayinondordu, ilkbahar125, pijamalivampir; sizlere çok teşekkürler. Ben hangi bölümdeyken başladınız bilmiyorum ama sizin vote'larınızı hep görüyordum. Yorumlarınızla beni çok mutlu ediyordunuz ve bir nevi sizin sayenizde hikayem finale kadar geldi.

Bunun dışında, özel teşekkürümü melikecls'a yapıyorum. O okumaya başladığı zamandan bu yana tüm bölümlere eğlenceli, senaryolu güzel yorumlarıyla renk kattı ve devam etmemde ki, ilham perilerimin gelmesindeki katkısı çok büyük. Tek uzun yorum yapan okuyucum olması da bir neden tabii. :)

Ve... BusraKck. Ona da çok büyük teşekkür borçluyum. 2,500 reads'li hikayemi busrakckblog'da önermesiyle 4,900 olduk ve hızla artıyoruz. Bu öneri sayesinde geldiklerini sandığım yeni okuyucularım; pnarobanoglu, eloise99, GkeElmac, zelal060, sena_ozmn, lovatic_cdm, Cafecrown, Melisazcan, Lusid7 ve şuan adını hatırlayamadığım niceleri, sizlere de çok teşekkür ederim.

Ayrıca hikayemi okunacaklara alan Gizem_Akin, rabiikalyoncu, DamlaSmk, ve diğerleri -isminizi bulamadığım için özür dilerim- sizlere de çok teşekkür ederim.

Yeni gelecek olanlar, finalden sonra bu bölümü okuyacak olanlar. Sizler de bir tanesiniz! Hepinizi çok seviyorum, vote veren, yorum yapan ellerinize; okuyan gözlerinize sağlık. ^^ 

Vaktinizi aldığım için özür dilerim. Sizleri çok seviyorum. Diğer hikayelerimde görüşmek üzere!

Cadılı-heyecanlı şeyler seviyorsanız Bir Cadı; Magnabellum'a, Fan Fiction seviyorsanız I Need That One Thing'e beklerim. Hepinizi öptüm! xx :)

Kraliçe [WATR Watty'13 En İyi Historical Fiction Hikayesi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin