"Ö-özür dilerim Y-yoongi s-sadece..."Taehyung, Jungkook yakalandıktan sonra bir odada açıklama yapmaya çalışıyordu ve herkesle birlikte Jungkook'da bunu izliyordu.
Ağlayan çocuğa üzülmüştü çünkü gerçekten çaresiz görünüyordu ve korktuğu çok açıktı.
"Sadece ne Taehyung??"
Yoongi boyu onun ki kadar uzun olmasa bile Taehyung'u bir şekilde köşeye kıstırmıştı.
"Sana sözümden çıkmayacaksın demedim mi?"
"Ü-üzgünüm"
Jimin oturduğu yerden kalkıp Yoongi'ye yaklaştı.
"Şimdi çok hırpalama zaten okuldan sonra senin. Taehyung ne olduğunu anlat."
Jimin sinirliydi.., çok sinirliydi ama yinede sakin kalıp çocuğun açıklamasını dinlemek istemişti.
"Ben onu...g-görünce.."
Taehyung titremeye başladığında Jungkook çocuğun şu anda ki bu tepkisinin aşırı olduğunu düşünmüştü.
Tüm vücudu titreşime alınmış gibi titriyordu ve ağlaması sadece hıçkırıklara dönüşmüştü. Şoka girmiş gibi sadece tek bir noktaya bakıyordu. Düzgün cümleler kurmaya çalışıyordu fakat yapabildiği tek şey bir kaç harfi çıkarmaktı.
"B-ben onu görünce saklandım. Çünkü onun sizinle takıldığını biliyorum."
Jungkook bir çırpıda söylediğinde hepsi ona dönmüştü.
"O-onu tanıyordum o yüzden saklandım."
Jimin, Jungkook'un üzerine yürümeye başlayınca bu sefer korkan taraf değişmişti.
"Neden saklanma gereği duydun?"
Jimin küçümser bir yüzle sormuştu. Jungkook'un korktuğunu biliyordu fakat bunu ondan duyup zevk almak istiyordu.
"Tüm gün sizden saklandım ve eğer yakalanırsam beni dövecektiniz."
"Ve şimdi de yakalandın."
Jimin pis bir sırıtmayla önünde duran çocuğun çenesini kavradı.
"Yazık...Çok yazık..Bu yüze böyle işkence etmeyi istemezdim."
Jungkook yüzünü çekmeye çalışmıştı fakat başaramıyordu.
"Jimin...sana gidelim."
Hoseok, seslendiğinde Jungkook biraz geri çekildi ve derin bir nefes aldı. Aldığı oksijen ona yetmiyor gibiydi.
"Bu piçide alın."
Jimin Jungkook'u işaret edince Hoseok kafasını salladı.
Jungkook'u ittirerek geri çekilmişti ve uzun koridorda ilerlemeye başlamıştı. Yoongi, Taehyung'u ittirerek Jimin'i takip ediyordu ve Hoseok'da Jungkook'u kolundan tutup peşinden sürüklüyordu.
••••••••••••••••••••••••••••••••
"Hadi girin içeri."
Jimin Jungkook'u içeri ittikten sonra söyledi. Bu gece parti vardı. Normalde Jimin ve arkadaşları biraz içgi ve pornoyla bu işi hallederlerdi ama bu gün yeni bir misafirleri olduğu için farklı şeyler yapsalar da eğlenebilirlerdi.
"Hoseok, birlar dolapta. "
Jimin hırkasından tuttuğu çocuğu koltuklardan birine sürüklerken söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...