"Taehyung konuşmamız gereken bir konu var"
Jungkook utangaçca bakarken Taehyung kafasını salladı.
"Jimin ve seninle ilgili mi?"
"Evet-"
"Tahmin yürütüyorum birincisi bizim evi terk ettiğimiz akşam seks yaptınız o çok sertti ve canın yandı fakat zevkte aldın. Şimdide sen ona zevk vericek şeyler istiyorsun fakat masum aklında hiç bir şey yok. İkincisi henüz seks yapmadınız ama Jimin istiyor hatta abaza gibi sürekli seni ellemeye çalışıyor. Sen de hiç seks yapmadığın için korkuyla birlikte belirsizlik içinde tamamen bu konuda tecrübeli arkadaşın bana geliyorsun ve seks nasıl yapılır gibi bir soru yöneltiyorsun?"
"İkincisi.."
Jungkook hayretle Taehyung'a baktı ve bunu aklında nasıl kurguladığını düşündü.
"Olacakları mı anlatmamı istiyorsun?"
"Biraz.."
"Jimin zevkine düşkün bir insandır Kook ve emin ol heycan da ister. Bu yüzden fantezi lazım."
"Fantezi mi?.. "(Of araba geldi yine..)
"Küçük örnekler verebilirim.. Bir havuz düşün.. Sen ona o da sana bakacak şekilde duruyorsunuz ve o senden oral seks istiyor. Minik bir ayrıntı ekleyeyim penisi suyun altında. Ve... Senin kafanı suyun altına gömmen gerekir. Ama sana böyle bir işkence yapacağını sanmıyorum."
"B-bu fantezi mi?"
"Hm evet. Şu anda aklıma geldi.. Yoogi'ye anlatacağım."
"Bunu yapamam."
"Yapmayacaksın zaten."
"P-peki onun aklındakini bilemediğime göre.. Ne yapacağımı nerden bileceğim?"
"Jungkook... Senin ilkin olacak değil mi? "
"Evet."
"İlk olduğu için o seni yönetecektir. İlk üç sekte kendini ona bırak. Nasıl istiyorsa seni o şekilde yönetsin."
"Taehyung çok karışık konuşuyorsun."
"Seni anlıyorum Jungkook... Bu işi en iyi çözecek kişiye gidelim o zaman."
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Jimin'le öpüşmeden önce öpüşmeyi biliyor muydun?"
"Hayır"
"Yaptıklarını hissettin ve tekrar ettin taklit etmek gibi. Ona sana dokunduğu gibi dokunuyorsun. Çünkü sadece ondan gördün."
"Evet.. A-"
"Bunu yaptıkça alışacaksın. Uyum sağlamayı öğreneceksin. Çünkü sana başka kimse bu şekilde yaklaşamaz ve sen hissettiğini devamlılık haline getirip uyum sağlayacaksın. Daha sonrasında vücut dilin kendi tarzını seçecek. Bu tamamen senin gözlemlerine bağlı. Ney nasıl hoşuna gidiyorsa bu işi kavradığında ona o şekilde karlılık vereceksin."
Hoseok Jungkook anlasın diye yavaş ve anlaşılır bir dilde anlatıyordu. Yani en azından deniyordu.
"Kendini kasm Jungkook sonuçta bu senin ilkin o sana yardımcı olacak."
"Pekala... Ama.. Tereddütte olmam normlar mi? "
"Eğer üstte olacak sen olsaydın tereddüt etmezdin ama şu anda normal."
Jungkook kafasını salladı ve Taehyung'un zorla sınıfa getirdiği Hoseok'a teşekkür etti.
Oyun gününün üzerinden 5 gün geçmişti ve Jungkook daralan 2 haftasını düşününce Taehyung'a danışmaya karar vermişti. Anlattıklarından pek bir şey anlamayınca Hoseok'dan yardım isteyip izah etmesi için ikna etmişler ve biraz da olsa Jungkook'un içine su serpilmesini sağlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
Fiksi PenggemarÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...