18 φ

1.6K 120 60
                                    

"Beni deli etme Taehyung! "

Yoongi üzerini değiştirmek için kemerini açmıştı fakat Taehyung Yoongi kızgın olduğu için farklı algılayıp olduğu yere sinmiş ve yüzünü saklamıştı.

"V-vurma lütfen.. "

"Ne saçmalıyorsun sen?"

"K-kemeri o yüzden çıkarmıyor musun? "

"Hayır o işi farklı bir şekilde çözeceğim."

Yoongi altında ki dar pantolondan kurtulup onun yerine daha rahat bir şort giydi ve üzerini de hızlıca değiştirip korkuyla duvarın köşesinde duran çocuğu kolundan tutup bulundukları odadan çıkardı.

Taehyung kafasını kaldırmadan yürüdükleri zemini izliyordu ve oturma odasına gittiklerini anlayabiliyordu.

Yoongi sinirliydi. Gergindi. Stresliydi. Asabiydi. Hırçındı. En büyük etkende biraz kafadan kontaktı.

Taehyung'u kolundan sıkıca tutup koltuğa doğru savurdu ve yumuşak zemine düşmesini sağladı.

"Anlat! "

"A-anlatacak bir şey yok."

"Seni dövmemi mi istiyorsun? "

"Hayır ama anlatacak bir şey gerçekten y-yok."

"Sana inanmıyorum Taehyung. Yalan söylüyorsun. Ve yalan söylediğinde ne olduğunu da çok iyi biliyorsun."

"Anlatırsam kızacaksın."

"Anlatmazsan da kızacağım."

Taehyung dudaklarını ısırdı ve Yoongi'nin gözlerine bakmaya çalıştı.

"O-okuldan kaçacaktım.."

"Neden?!"

"Çünkü s-sen alışveriş merkezine g-gitmeme izin vermiyorsun ve bende de b-biraz para vardı."

"Geri zekalı!... "

Yoongi sinirle yumruklarını sıktı ve sakin olabilmek için gözlerini kapayıp derin nefesler aldı.

"Kaçıp kendini odaya kilitlemek için sadece 10 saniyen var ve eğer seni yakalarsam becereceğim Taehyung. Bayılıncaya dek becereceğim. 7 saniyen kaldı kalk ve kaç geri zekalı."

Taehyung anında kalkıp koşmaya başlayınca kendini kilitleyebileceği en iyi yer üst katta ki odaydı. Merdivenleri 3'er 5'er çıkarak aştığında sadece iki saniyesi kalmıştı. Kapıyı hemen kapattı ve kilidi çevirip oradan uzaklaştı. Yatağın yanında ki boşluğa saklanıp ağlamamak için direndi fakat imkanı yok gibiydi çünkü korkuyordu.

Sessiz evde ki iki ses çok net duyuluyordu Taehyung'un iç çekişleri ve Yoongi'nin ayak sesleri.

Taehyung onun merdivenleri çıktığını anlayabiliyordu. Ve ses yakın olduğuna göre yukarı ulaşmış olmalıydı.

Korkuyla dua etmeye başladı ve onun aşağa geri dönmesini istedi. Fakat evin içine ilave olan 3.ses kanını dondurmuştu resmen. Kapının arkasında duran anahtar yere düşmüş ve kilit açılmıştı.

Taehyung nasıl olduğunu anlamaya çalışırken kapı aralanmıştı ve Yoongi pis pis sırıtarak odaya giriyordu. Elinde ki anahtarı havaya kaldırıp Taehyung'a gösterirken küçüğün gerileyip kaçma çabasını keyifle izliyordu.

"Bu yaptıklarımdan sonra umarım nasıl davranman gerektiğini daha net anlarsın."

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin