"J-jimin! Hayır! Ne yapacaksın ha?!"
Jungkook poposuna inen şaplakla şaşkınlık ve acının verdiği ani refleksle çığlık attı.
"Sessiz ol Jungkook! Sana bir kaç şey anlatacağım. Eğer bunlara uyarsan hiç sorun olmayacak."
"Jimin buna hiç gerek yok biliyorsun değil mi? "
"Bana şimdi hemen yaptığın hatayı ve sonucunda neyi öğrendiğini anlatmanı istiyorum."
Jimin ona psikolojik bir baskı uygularken aynı zamanda fiziki olarakta acı verecekti. Bu ona iyi bir ders olmalıydı.
"Başla."
Jungkook kararsızlıkla ne demesi gerektiğini düşünüyordu. Öylece hatasını anlatamazdı.. Yani bu zordu. İnsalar iç güdüsel olarak hatalı olduklarını kabullenseler bile anlatması o kadar da kolay olmuyordu.
Jimin onu göremeyen çocuğun başlaması için bekliyordu ve bu sırada açıkta kalan minik popoyu gözleriyle taciz ediyordu.
Uzun süre Jungkook başlamayınca Jimin orta parmağını Jungkook'un girişine dayadı.
Jungkook ani hisle masaya tutunup geri çekilmeye çalışsa bile imkanı yoktu.
"Eğer parmağımı içine sokmamı istemiyorsan hemen başla."
"BEN! S-seni dinlemedim!"
Gelen tehdit konuşmasını sağlamıştı. Sesinde ki endişe belli oluyordu. Jimin gülümsedi ve beyaz tene okkalı bir tokat geçirdi.
"AH! Bilerek ve özellikle kızdırdım!"
Gelen tokat can yakıcıydı ve her şeyi geçin sonrasında bıraktığı karıncalanma hissi ve sıcaklık kötüydü.
"Çağırdığın zaman duymamazlıktan geldim!"
Jimin bir kez daha sertçe vurdu ve hemen ardından Jungkook'un acı yüzünden dudaklarını ısırışını izledi. Bağırmak istemediği çok açıktı.
"Dudaklarnı ısırmayı bırak. Sesini duyacağım Jungkook anladın mı? "
"J-jimim yetmez mi?"
"Henüz ne yaptık ki? "
Elinin altında ki kızarmaya yüz tutmuş deriyi okşadı. Parmakları yeniden Jungkook'un tehlikeli saydığı bölgeye gidiyordu.
"ÜZGÜNÜM!! JİMİN! "
"Şimdi bu olaylardan çıkardıklarını anlat."
"Seni sinirlendirecek şeyler yapmayacağım! Parmaklarını çek lütfen!"
"Cezana karışamazsın!"
Jimin sertçe uyardıktan sonra parmaklarını yeniden Jungkook'un girişine koydu. Bu sefer biraz ileri gidip birazını içine ittirince yatan çocuk masaya yüzünü gömüp çığlığını saklayamamıştı.
"JİMİN! HAYIR! AHH! SÖZ VERİYORUM SENİN İSTEDİĞİN GİBİ OLACAĞIM!"
Jungkook yarısından fazlası çığlık olarak kurduğu cümleleri bağırarak sarf etmişti.
Jimin parmağını içine tamamen itti. Jungkook'un çığlığı tüm mutfakta yankı yaparken Jimin bu sesin üçüncü katta ki tuvalete kadar gittiğine emindi.
Tırnakları masanın kaygan yüzeyinde kayarken Elinin tekini geriye atıp Jimin'in bileğini tutmaya çalışmıştı ama başırısızdı.
"Devam et Jungkook! Eğer ikinci bir parmak istemiyorsan devam etmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...