33 φ

1K 97 8
                                    

"C+....C+ mı aldın?"

Jimin acayip bir ifadeyle bakarken Jungkook tam olarak ne ifade ettiğini anlamaya çalışıyordu. Kızgın mı yoksa değil mi anlaması mümkün değil gibiydi. Açıkça söylemek gerekirse kızgın değil fakat fazla ciddi mimikler sergiliyordu. Jungkook korkarak belli belirsiz kafasını olumlu manada salladı.

"Ne demem gerekiyor bilmiyorum... Beğenmedim Jeon. Hemde hiç beğenmedim."

"Üzgünüm Jimin."

"Hadi ordan. Çalışmadığını ikimizde biliyoruz. Beni dinlemediğinde aşikardı."

Jungkook sakin ses tonuna karşılık ciddi yüze bakmaya çekindiği için gözlerini kaçırdı ve kafasını aşağı eydi.

"Taehyung?  Eminim yüksek bir not almıştır. Dersleri iyiydi."

"Doksan beş aldı."

"Başka sınavınız var mı?"

"Kimya var..."

"Ne zaman?"

"Haftaya.. Çarşamba günü."

"Güzel.. Hafta sonu dahil sınava kadar evinde kalıyorsun Jungkook.. Ve ben bu sefer iki saat için bile gelmeyeceğim. Sen de çalışacaksın."

"Ne!? Hayır!"

Jungkook gözlerini kocaman açarak kafasını hızla kaldırdı ve seslice bağırdı.

"Pardon?"

"Jimin hayır.. Tamam ben burda da çalışırım.. Ama eve gitmek istemiyorum olmaz.."

"Ne demek olamaz? Kusura bakma ama çalışmayacağını biliyorum."

"Söz veriyorum çalışacağım.. Gerçekten.. Kafamı kitaptan ayırmayacağım. Sorulan her soruyu doğru bileceğim."

"Jungkook-"

Jungkook olduğu yerden fırlayıp Jimin'in önünde bitti ve kendininkine kıyasla büyük olan elleri kavrayıp dizlerinin üzerine çöktü.

"Jimin lütfen.. Gitmek istemiyorum."

"Sana çalış dediğimde çalışmıyorsun. Çalıştırmaya kalksam dinlemiyorsun. Ne yapmam gerekiyor Jungkook?"

"Tamam.. Tamam söz veriyorum...çalışacağım. Ama gitmek istemiyorum."

"Derslerinin iyi olmasını istediğimi söyledim sana. Eğer bu seferde düşük bir not alırsan sınav haftası boyunca evinde kalacaksın. Anlaşıldı mı?"

Jungkook hızla kafasını salladı ve eve gitmekten son anda kurtulduğu için derin bir nefes verdi.

Jimin blöf yapıyor olabilirdi ama Jungkook bu cümlelerin gerçek olama ihtimalini göz önünde bulundurarak ciddi manada çalışacaktı. Sonuçta onu günde iki saat bile görse ona yeterli gelmiyordu. Çıldıracak dereceye gelip evi yıkmak istemezdi.

Jimin koltukta rahat bir pozisyona geçtikten sonra kafasını geriye koydu ve hala ellerini tutan çocuğa bakmaya başladı.

"Jungkook. "

"Hm?"

"Jungkook."

"E-efendim?"

"Kalk, kucağıma gel."

Jungkook usulca yerden kalkıp koltuğa çıktıktan sonra bir kedi misali Jimin'in kucağına yer edindi. Bacaklarının üzerine poposunu rahatça yerleştirdikten sonra kafasını boynuna gömdü ve kokusunu içine çekip gözlerini kapattı.

Jimin kolunun birini Jungkook'un beline sardığında çocuğun vücudunun titrediğini fakat çok şiddetli olmadığını fark edebilmişti.

"Jungkook.. Neden böyle titriyorsun?"

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin