"J-jimin.. Üzgünüm haklısın yanlış yaptım..."
Jungkook sıkıştığı yerde rahatını sağlamaya çalışırken ellerini Jimin'in göğüsüne koyup ittirmeye çalıştı.
"Lütfen sadece beni affet ve yatağa gidip uyuyalım."
Jungkook zorlada olsa Jimin'in sinirli yüzüne baktı.
Kaşları çatılmıştı ve çenesinin kasıldığı da belliydi.
"Beni neden özellikle sinirlendirmeye çalıştın Jungkook?"
Jimin'in sinirli yüzüne rağmen sakin çıkan sesi Jungkook'un sertçe yutkunmasına neden oldu.
"Ş-şey.. Ben sadece ne kadar dayanabileceğini merak ettim...Biliyorum saçma bir merak ama.. Oldu işte.. "
"Sana onlara bakmamanı söylediğim zaman sözümü dinlemeliydin Jungkook."
"Evet dinlemeliydim. Kötü davranışlar sergiledim."
"Ve Taehyung'un lafına bakıp ta nasıl onlarla konuşmaya girersin ha?!"
Jimin kenara kıstırdığı çocuğa sesini yükseltip elini duvara vurunca Jungkook yerinden sıçramıştı."
"Ö-özür dilerim J-jmin."
"Bile bile yaptın. Beni sinir etmek için. Orada ne kadar sinirli olduğumu gördüğün halde devam ettin. Sana seslendiğimi duyduğun halde duymamazlıktan geldin."
Jimin kendine bakmaktan vazgeçen çocuğun yüzünü kavradı ve kendine bakmasına zorladı.
"Dengesiz olduğumu biliyorsun bunu bir daha sakın ama sakın yapma. En azından kendin için(!)"
Jimin geri çekildi ve köşede sıkışmış çocuğu öylece bıraktı. Odasından ayrılıp aşağı indi ve sinilerini yatıştırmak için mutfağa gitti. Kahve yapacaktı.
Olanları düşündükçe bile geriliyordu.
Kafeden çıktıktan sonra sinemaya gitmişler ve bir film izlemişlerdi. Film bittiğinde sokakta öylece dolaşıp saatin geçliğinden dolayı kapalı mazaların arasında dolanıyorlardı ve sonunda oralarda buldukları bir banka oturmuşlardı.
Hemen biraz uzakta başka bir bankta onlar gibi kalabalık bir grup vardı. 5 yada 6 kişi kadarlardı ve aralarından bir kaçı oturdukları anda onlara bakmaya başlamışlardı.
Tabi bu rahatsızlık veren bir şeydi. Onlar o tarafa baktıkça Jungkook'da onlara bakıyordu ve Jimin bakmasını istemediğini açıkca belli etmişti. Ama Jungkook bunu devam ettirdi.
Sonrasında içlerinden bir kaçının Jungkook'a gülümsemesi işleri daha da karıştırmış. Jimin Jungkook'u sürekli dürtükleyip bakmaması için uyarıyordu ve Jungkook kısa bir süreliğine bunu kestiğinde Jimin aşağı sokakta ki markete gitti ve su aldı. Yolun geri dönüşü ise Jimin'in patlama noktası olmuştu. Jungkook ve Taehyung onlarla konuşuyordu ayrıca Yoongi buna hiçbir şey dememişti.
Bundan sonrasında eve sürüklenen bir Jungkook ve sinirden patlama noktasına gelen Jimin başka bir olayın başlangıcı olmuştu.
Jungkook'sa biraz farklı bir sebepten bunu yapmıştı. Önce aslında bilinçli yapmıyordu fakat Jimin süreli bakma diyince bu hoşuna gitmişti.
Sadece tepkilerini ve sabrını merak ediyordu. Evet sinirliyken nasıl olduğunu biliyordu fakat o hale gelene kadar ki süreci merak etmişti. En azından bunu daha sonrasında olacak davranışlar için bilmek istiyordu.
Kabul ediyordu yaptığı doğru değildi ama bir kez olmuştu ve özür de dilemişti. Tabi Jimin'in fazla sinirli olduğunun farkındaydı.
Şimdi onun kendine bu şekilde sinirlice yaklaşmış olması onu korkutmuştu ve yanı sıra üzülmüştü de. Ama içinden hak ediyorum diye geçirmesi elinde olmayan bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...