25 ლ

2.1K 112 61
                                    

Bölüm başlığında ki işaret farklı dikkatinizi çekerim! 

Şarkı: The Weeknd-Shameless

Jungkook bariz yediği tehditle önce telaşlanmıştı. Ama... Sonra o telaş anında geçmişti. Ne olduğunu pek kendiside anlayamamakla birlikte farklı bir hissiyatın da çıktığını fark etmişti.

"Jimin."

"Yatağa girmen gerekiyor Jungkook."

"Hadi seks yapalım."

Jungkook'un son kurduğu cümlelerle odada ani bir sessizlik olmuştu. Jimin gözünü döndürecek o üç kelimeyi duyduktan sonra neyin ne olduğunu algılayamaz vaziyetteydi.

"İstiyorum. Hemen şimdi."

Jungkook kendine sakin sakin bakan Jimin'e söylemeye devam ediyordu. Ta ki... İki güçlü el tarafından yatağa itilene kadar.

Jimin güçlüce onu yatağa ittirip anında üzerine çıkmıştı ki Jungkook bunun bu kadar hızlı olabileceğini düşünmüyordu.

"Şimdi kararını değiştirsen bile bırakmayacağım haberin olsun."

Jimin üstünlük kurduğu bedenin üzerine eğilip kulağına fısıladarcasına söylediğinde ikisi de gülümsemişti.

"Vaz geçmeyeceğim."

"Harika. "

"Ama..şey burda kayganlaştırıcı yok."

Jungkook yüzünü buruşturup söylediğinde Jimin onun yanağını sıkıp dudaklarına minik bir öpücük bahşetmişti.

"Her evde mutlaka krem vardır ama değil mi?

Jimin her zaman ki gibi Jungkook'un 'Tanrım.. Ne kadar da zeki.' demesine neden olan o cümleyi kurdu.

"Arkanda ki şifon yerin dördüncü çekmecesinde hindistan cevizi, limon, çilek, vişne, ananas aromalı papatya, lavanta ve sunjong kokulu kremler var."

"Aroması da mı var?"

"Tadına baktım."

Jimin hayretle Jungkooka baktı ve biraz geri giderek yataktan indi. Dediği gibi şifon yerin dördüncü çekmecesinde bir çok krem vardı. Koleksiyon gibi ve Jimin Jungkook'un bu kadar kremi ne yapıyor olduğunu merak etmişti. Çilek aroması olduğunu düşündüğü kremi alıp çekmeceyi kapattı ve arkasını dönünce kalçalarını kesen bir kook'la karşılaştı.

"Pis sapık. Kalçalarıma bakıyordun. Çok ayıp Jungkook."

Jimin yüzünde ki alaycı sırıtmayla yatağa geri döndü ve ellerini Jungkook'un beline atıp onu biraz aşağı çekti.

Minik çocuğun üzerine kurduğu baskınlık tekrar yerini bulmuştu. Üzerine eğilip her ifadesini yakalamya çalışıyordu.

Dudaklarını bir tüy kadar hafif bir şekilde dudaklarına bastırdığında Jungkook, Jimin'in kendiyle dalga geçtiğini düşünmeye başlamıştı.

Çünkü her nasıl olduğunu anlamadığı bir biçimde alt tarafı acıyordu. Büyük ihtimalle kalçalarını izlerken olmuş bir şeydi ama hatırlayamıyordu. O bu durumdayken Jimin temastan uzaktı.

Jungkook elini Jimin'in saçlarına götürüp kafasını biraz kendine bastırabildiğinde istediği dudaklar şimdi kendi dudaklarına değiyordu. Ayrıca Jimin'in kıkırtılarını da duyuyordu.

Jimin diğeriyle oynamak istediği oyuna son verip dudaklarını arasında ki dudakları ısırdı ve Jungkook bırkması gerektiğine dair bir ses çıkarıncaya kadar devam etti.

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin