15 φ

1.9K 137 62
                                    

Jungkook uykuyla gözlerini açtı ve bir süre farklı bir ortamda yattığı için buraya nasıl geldiğini düşündü. Daha sonrasında Jimin'in evinde kaldığı aklına geldi ve rahatlamayla gözlerini kapattı. Saat erkendi hatta gün aymamıştı bile. Bir süre kendine gelmek için bekledikten sonra elini komidine uzattı ve telefonunu almak için hamle yaptı fakat elinin üzerine konan el Jungkook'un elini geri çekip ona sımsıkı sarılmıştı.

Jungkook irkilerek ne olduğunu anlamaya çalışırken geceyle alakalı her şey aklına doluşmaya başladı.
Resmi paylaştıktan sonra öpüşmeye başlamışlardı ve bu diğerleri gibi sonu gelen bir öpücük olmamıştı. Jimin'in odasına çıkıp yatakta öpüşmüşlerdi. Ve hatta iç çamaşırları hariç tüm kıyafetlerinden kurtulmuşlardı. Jungkook'un sadece boynunda değil vücudunun her köşesinde iz kalmışken  Jimin'in aklına kazıması için daha çok inleme sesi duymuştu.

"Uyanıksın ve sadece telefonunu mu almaya çalışıyorsun? "

Jimin uykulu sesiyle söylenince Jungkook üzerine baktı ve tişörtünün üzerinde olmadığını fark edince çarşafı biraz daha üzerine çekti.

"Saate bakacaktım.. "

Daha sıkı sarıldığını hissetti ve kendini gülümsemekten alı koyamadı..

"Dön bana.. "

Jimin kollarını biraz gevşetti ve dönmesini bekledi.

Jungkook utana sıkıla dönerken Jimin gözlerini araladı ve yüzüne minik bir gülümseme yerleştirdi.

Jungkook yüzüne bakmadığı için gözlerini Jimin'in çıplak omzuna sabitledi ve titrekçe nefes aldı.

"Saat daha çok erken neden uyandın?  Rahat mı yatamadın? "

"Bilmiyorum.. Uykum yok.. "

"Saat daha 5.. İki saat önce uyuduk."

"Sen neden uyanıksın? "

"Bilmiyorum.. "

Jungkook yüzünü kaldırdı ve ışığın henüz aydanlıttığı odanın içinde Jimin'in yüzüne baktı.

"Beni neden başka bir odaya götürmedin? Yatağına başkasının yatmasını sevmediğini sanıyordum."

"Sen öylesine bir insan değilsin ki Jungkook. Benim için özelsin. Sevdiğim insanı yatağıma almamak saçmalık olur."

Jungkook gülümsedi ve gözlerini kapattı.

"Özel hissettmek çok güzel."

Jimin Jungkookun dudaklarını izledi ve onun gibi gülümsedi.

"Okula gitmemize 3 saat var hadi uyuyalım yoksa uykunu alamayacaksın. "

Küçük bir kafa sallama aldıktan sonra kollarının arasında kaybolan ufaklığı biraz daha sardı ve gözlerini kapattı.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

"Durun Durun! Başa sarın hiç bir şey anlamadım"(Yoongi)

"Şimdi siz seviştiniz ama seks yapmadınız mı?"(Taehyung)

Jungkook gözlerini kapattı ve iç geçirdi.

"Eğer öpüşüp birbirimize sürtünmek veya vücudumuzda izler bırakmak sevişmekse evet biz seviştik..ve eğer ben onu becermediysem evet biz seks yapmadık."(Jimin)

"Ama sevgili olalı henüz 7 saat 22 dakika mı oldu? "(Hoseok)

"Hayır 8 saat 26 dakika.  İki saattir size anlatmaya çalışıyoruz.. "(Jungkook )

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin