8 φ

1.9K 148 38
                                    

Junkook hala kendisine gelememişti. Jimin arabayı kullanırken gülümseyerek iyi olup olmadığını sormuş fakat Junkook sinirli bi şekilde gülmemesini söylemişti. Jimin hala gülüyordu ve onun bu halini tatlı buluyordu.

"Niye gözlerini kapattın?"(pornoyla ilgili)

"İğrençti, sencede bu yeterli degil mi?"

Bir süre eve gidene kadar sessizlik olmuştu ve Junkook arabadan inerken alışverişe gideceklerini hatırlatmıştı.

Jimin eğlenceli olacağını düşünüyordu ama Junkook değişmekten korkuyordu yada bunu kabullenmek istemiyordu. Yatmadan önce alarmını kurmuştu geç kalmamalıydı. Çünkü Jimin'in ona kızacağını biliyordu veya sadece böyle düşünüyordu çünkü bu bir iki hafta öncesine kadar böyleydi.

Sabah olduğunda Junkook, Jimin'i aramak zorunda kalmıştı. Yani o her zaman ki gibi Jimin alır diye düşünmüştü ama oturup mantıklıca düşününce bunun olmayabilecek bir ihtimal olduğunu fark etmişti. Jungkook, Jimin onu evden alacağını söylemesiyle telefonu kapatıp, bir şeyler atıştırmak ve üzerini giyinmek için odasına gitmişti. Her zaman ki gibi üzerine dar bir thsirt ve koyu tonlarda bir Jean giymisti. Nedense dünden kalan bi heyecanı vardı ve hala da heyecanlıydı.

Jimin hazırlanıp çıktığında Junkook dışarıda onu bekliyordu. Arabanın kapısını açıp binmesini işaret ettikten sonra yanına oturan çocuğa imayla seslendi.

"Merhaba "

Jimin serseri bir bakışla gülümseyerek Jungkook'a baktı.

"Heyecanlı mısın ?"

"Ha-hayır "

Jimin Junkook'un heyecanlı olduğunu biliyordu. Zaten belli de ediyordu. Onlar alışveriş merkezine doğru giderken Hoseok ve Taehyung alışveriş merkezinin Cafe'sinde onların gelmelerini bekliyorlardı. Yoongi'yse pis pis sırıtırken bir sandalyeye oturmuştu Aklından ne geçirdiğini anlamak zordu ve zaten anlamak istemeyeceğiniz şeyler düşünüyor da olabilirdi.

••••••••••••••••••••••••••

Jimin ve Jungkook sonunda alışveriş merkezine ulaştıklarında kısa bir süre masada oturduktan sonra hep birlikte kalkmşlardı. Jimin aklında Jungkook için düşündüğü kıyafetleri sıralarken ilk önce vaz geçilmezi olan mağzaya girmişlerdi.

Burası onun krallığıydı. Evet çok pahalı ve lükstü fakat kıyafetler hakkını veriyordu.

İçeri ilk girdiği andan itibaren bir çok çalışan selam vermiş ve devamlı müşterileri olan gruba özel ilgi göstermişlerdi.

Jungkook hayretle etrafa ve çalışanlara bakıyordu. Çünkü hepsi Jimin'in etrafında dört dönüp selam veriyordu. Bu sinir bozucu fakat nedense özel hissettirmiştir. Sadece bir anlığına özel hissetmiş gibi olmuştu.

Bir kaç kıyafetin etiket fiyatları dudak uçuklatacak kadar yüksekti ve Jungkook gitmek istiyordu. Fazla pahalı ama güzel bir yerdi.

"Biz hallederiz yardıma gerek yok."

Hoseok çalışanları kovarcasına söylediğinde ve çalışanlar gittiğinde ortam daha rahat olmuştu.

Taehyung ve Jimin çoktan aralara dalmış kıyafetlerin arasında geziniyorlardı ve çoktan bir kaç parça şeyi ellerine geçirmişlerdi.

Cidden hızlı ve güzel zevkleri vardı. Jungkook bunu inkar etmezdi ama kendine fazla geleceğini düşünüyordu.

Diğerleri onu yüceltmeye çalışırken kendini küçük görmesi sinirlerini bozsa da elinden bir şey gelmiyordu.

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin