"Ahh..acıyor yavaş ol..yavaş ol."
"Ellerimi tutmayı bırk velet."
"Ama acıyor.....hepsi senin yüzünden."
"Sana sus demiştim. Bir dahakine uyarmayacağım."
"Ne yaparsın döver misin yine?"
"Belkide daha kötü şeyler yaparım."
"Bana böle davranmayı kes."
"Sus da yaranı doğru düzgün temizleyeyim."
"Yara kaşımda ağzımda değil..hem ayrıca karnım aç benim."
"Yemek yersin sonra velet."
"Ben velet değilim bana Jungkook de."
"Pekala velet."
"Yahh beni deli etmek mi istiyorsun? Sana adım Jungkook dedim."
"Bende pekala velet dedim."
Jungkook sinirle dişlerini sıktı.
"Yeter artık..acıtıyorsun, bastırmaktan vaz geç."
"Farkında mısın bilmiyorum ama şu anda rahat durmadığın için resmen üzerine çıktım ve senin sadece umursadığın şey bastırmam mı?"
"Evet..çünkü canım yanıyor.."
"Tamam o zaman daha nazik olmaya çalışırım."
Jungkook hayretle Jimin'e baktı. Ne yani cidden nazik olacak mıydı? Jimin..ve nazik olmak??
"Seni cidden nasıl dövmüşüm ben?"
"Kaç gündür üst üste dayak yediğimi biliyor musun sen? Ve bir de bunu gururlanarak mı söylüyorsun?"
"Kaç gün olduğuna emin değilim... 3?"
"5 gündür."
Jimin yara bandını alıp açtıktan sonra büyük bir dikkatle Jungkook'un kaşına yapıştırdı.
"Bitti."
En başından beri acıdığı için kaçan Jungkook'un üstünden kalktı ve ilk yardım kutusunu kapattı.
"Birazdan yiyecek bir şeyler hazırlarım."
"Tamam...B-bir saniye...bekle..benim kıyafetlerim?...onlar nerede? B-ben onları değiştirdiğimi hiç hatırlayamıyorum."
"Ben değiştirdim."
"NE???!!! SEN Mİ??? NASIL???NEDEN???"
"Her yerin kan içindeydi..kıyafetlerin de kirliydi bu yüzden bende değiştirdim.. Söyledim ya sana..kendinde değil misin? Beyin kanaması falan geçiriyor olabilir misin? Yada belki balık hafızalısındır."
"A-ama.."
"Merak etme Jungkook sana tecavüz felan etmedim ayrıca bunu yapacak olsaydım şimdiye kadar seni yüz kere becermiştim."
"Ne?.."
"Odama çık ve duş al iyi gelecektir. Keşke yaralarını temizlemeden önce aklıma gelseydi."
"Olmaz..burada yapamam kıyafetlerim ve havlum yok ve....ve sen de-"
"Sen banyodayken gizlice seni izleyecek değilim. Git ve yap işte. Havlu veririm ben sana. "
"Bana neden iyi davranıyorsun?"
"Bunu isteyen sen değil miydin? Seni hırpalam hoşuna mı gidiyor yoksa?"
"Odanın yerini bilmiyorum."
"Ben gösteririm."
Jimin Jungkook'u önüne alarak yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...