31 φ

1.2K 96 15
                                    

"Nasıl olmuşum?"

"Sen çok güzelsin Jungkook ama ben nasılım?"

"Çok yakışmış... Biran önce kendimi görmek istiyorum."

"Bende, hadi gel aynaya gidelim."

Jimin, Jungkook'u elinden tutup aynanın önüne doğru çekiştirdi. Henüz kendilerine aynada bakmamışlardı ve ikisi de kendilerini görmeyi fazlasıyla istiyorlardı.

Aynanın karşısına geçip aynı anda o tarafa döndükleride şaşkınlıkla kendilerine bakıyorlardı. İkisi de koyu renge boyatmıştı ve nedense hiç beklemedikleri kadar güzel olmuştu. Jimin'in saçları siyahın ona yakışabilecek en güzel tonundaydı. Ten rengiyle arasında ki tezatlık ciddi mana da ona yakışmıştı ve şimdi daha da olgun duruyordu. Jungkook'sa.. Bordo'nun koyu tonlarındaydı. Aynada kendilerini süzerken yeni görüntülerine alışmanın zaman alacağını düşünüyorlardı..

"Bu çok hoş olmuş.. Güzel bir renk seçeceğini biliyordum.."

"Her saçını boyattığında erkeksileşecek misin?"

"Öyle mi olmuş?"

"Evet. Daha erkeksi görünüyorsun."

"Sana nasıl göründüğünü söylerdim ama maalesef ki dışarıdayız.."

"Dışarıda söyleyemeyeceğin bir şey demek.. "

"Oh.. Evet tamda öyle"

Jimin elinde olmadan sırıttıktan sonra biraz daha aynanın önünde vakit geçirip küsüratı ödediler ve oradan ayrıldılar. Diğerleri alışveriş merkezinin içinde geziniyorlardı ve onlar saçlarını boyattıktan sonra yemek yiyeceklerdi.

Jungkook telefonunu açıp Taehyunga 'nerdesiniz?' başlığı altında uzun bir mesaj yazdıktan sonra Jimin'e dönmüş ve çatık kaşlarla kendisine bakışına şaşkınlıkla karşılık vermişti.

"Sadece neredesiniz yazmalıydın. Neden saçım çok güzel oldu görünce şaşıracaksın da yazdın ki?"

"Bilmem.. Sadece yazdım. Jimin bir şey isteyebilir miyim?"

"İsteyebilirsin.. Ama bak şimdiden söylüyorum saçma bir şey istemek yok."

"Tamam saçama değil. Ama benimle gelmelisin."

Jungkook kendininkiyle kıyasladığında daha büyük olan eli kavradı ve Jimin'i istediği yere doğru götürdü.

Büyük stant gibi bir şeyin önünde durduklarında Jungkook istekle büyüğüne bakıyordu.

Jimin stantta duran yiyeceklere baktı.. Veya şekerlemelere dair herşeye.. Bir sürü bonibon, jelibon, marshmallow, çikolata, sakız ve dahası bir arada duruyordu.

"Hangisinden istiyorsun?"

"Marshmallow.."

"Yemekten sonra yiyeceksin ama."

"Tamam. Yemek bittikten sonra."

Satıcı iki gencede bir şey alıp almayacaklarını sorarcasına bakıyordu. Jimin biraz fazlaca marshmallow istediğini söyledi ve iki paket dolusu marshmallowu alıp diğerleriyle buluştular.

Büyük bir yemek yeme faslından sonra -Büyüktü çünkü Jin ve Hoseok hiç yemek görmemiş gibiydiler- Jungkook, Jimin'in çocuk bakıcılığı eşliğinde bütün tabağı bitirmişti.

Eski sitil uçak geliyor metodu yüzünden Jungkook daha fazla rezil olmamak adına tabağı yemişti yoksa Jimin'in duracağı yoktu.

"Ne yapıyoruz şimdi? "(Yoongi)

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin