"Sadece şaka yapıyorum Jeon.. Dön ve bana güzel bir öpücük ver."
Jungkook, Jimin'i çok uğraştırmadan ona hızlı bir öpücük verdi ve umursamadan tekrar önüne döndü. Jimin, Jungkook'un bu hareketiyle kaşlarını çatmıştı.
"Bu neydi? İstediğim öpücük bu değil."
"Elidekiyle yetinmesini bilene kadar böyle olacak."
Jungkook sertçe söylemeye çalıştı fakat ne kadar başarılı olduğu tartışılırdı. Ve tabi Jimin çocuğun aniden üstünlük kurmaya çalışmasıyla şaşırmıştı. Ona üstün olanın kim olduğunu hatırlatması gerekiyordu anlaşılan.
Jungkook'un vücuduna sarılı olan kollarını hafifçe gevşetti ve elini karnına çektiği bacaklarından hızla kaydırıp bacak arasına ilerledi. Görmese bile nerde olduğunu tahmin ettiği penisi sertçe kavradı ve sıktı.
Jungkook kafasını omzuna bastırdığında ve vücudunun irkildiğini hissettiğinde gülümsedi. Dudaklarını kulağına yaklaştırıp en tehditkâr ses tonuyla konuştu.
"Ne dedin Jungkook?"
Paş parmağını onun penisi boyunca bastırarak aşağı yukarı hareket ettiriyor olması Jungkook'un canını yakıyordu bu yüzden acı dolu bir yüz ifadesi takınmamak için dişlerini sıkmıştı.
"H-haklısım dedim.".
"Hm?"
"Sana daha d-düzgün bir öpücük vereceğim...!"
Jungkook ellerini Jimin'in bileğine doladıktan sonra çekmeye çalıştı ve Jimin onun yelkenleri bu kadar çabuk suya indirmiş olmasına memnuniyetle gülümserken elini yavaşça çekti. Jungkook'un anında gevşeyen bedenini hissediyordu.
"Vücudunu bana çevir Jungkook. Kucağımda oturmanı istiyorum. "
Jimin otoriter sesinden ödün vermeyince Jungkook bir cinsel acı daha istemediği için geri çekilip Jimin'in anlamadığı bir şekilde ona önünü döndü ve omuzlarına tutunarak kucağına oturdu.
Fakat... Oturduğu yer biraz tehlikeli sayılıyordu.. Daha demin gözleriyle Jimin'i erittiği sahneler aklına doluşup o devasa organ en üst köşede dururken poposunun altında ki hissettiği şey kalbinin teklemesine neden olmuştu.
Onu hissediyordu ve bu değişikti. Tam olarak çözememişti fakat kasıklarından başlayıp karnına doğru çıkan farklı bir şeydi ve gayette hoşuna gitmişti. Heycan duygusuna benziyordu.. Ama alt yapısı farklıydı.
"Güzel.. Şimdi bana ciddi ve haz alabileceğim bir öpücük ver."
Jimin diğerinin hafifçe nemlenmiş saçlarını karıştırdı ve bulundukları durumun garipliğini kırdı.
Jungkook Jimin'in istediği gibi ona yakınlaştı ve dudaklarını dudaklarına bastırdı.
Önce cidden küçük bir öpücük gibiydi sade ve herkesin yapabileceği gibi fakat daha sonrasında Jungkook Jimin'i şoke edecek bir şey yaptı.
Jimin henüz onu merakla ne yapacağını beklerken alt dudağında hissettiği dille aklında ki düşüncelerin hepsini yıktı dağıttı.
Jungkook şu anda onun alt dudağını yalıyordu ve Jimin onun bu yaklaşımını ve samimiyetini fazlasıyla sevmişti. Her ne kadar çocuğu suyun içine gömüp becermek de istese durdu ve yapacaklarını bekledi. Ona bir şans vermeliydi sonuçta.
Jungkook dilini Jimin'in üst dudağına değdirdikten sonra geri çekildi ve surlarına geri döndü. Pembe dudaklarının arasına Jimin'in dolgun alt dudağını alıp dişleriyle ezdiğinde diğerinden çıkan inleme sesi tüm hormonlarını sikmekten beter ediyordu ve aklını toparlamasını zorlaştırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...