37 φ

957 67 6
                                    

Kontrol edilmeden atılmış bir bölümdür. Bu yüzden ne yapıyoruz? Garip bir şeyler görürsek(yazım yanlışı, mantıksız garip cümleler vs.) görmezden geliyoruz.

"Bilet sorarlarsa bunları gösterirsiniz. Yaş istemezler."

Jimin farklı renklerdeki V.I.P biletleri alırken karşısında ki genç adama imayla baktı.

"Bunlar için birileri para ödedi mi?"

"Hayır. Burada uzun zamandır çalışıyorum, patron bir kıyak geçti. Bu arada gece yarısından sonra başlayacak ve bira ücretsiz olacak."

"Bu iyiliğin karşılığını vermemiz gerekiyor biliyorsun değil mi?"(Hoseok)

"Hem mahkeme, hem de biletler."(Yoongi)

"Bir gün hep birlikte güzel bir yemek yeriz olur biter."

"O kadar basit kalmayacağına emin ol."(Jimin)

"Pekala.. çok beklemeyin. Ve içeri girmeniz için elinize bir damga basacaklar. Mekana rahatlıkla girip çıkabilirsiniz."

"Teşekkürler dostum."(Jimin)

Kalabalık grup biletleri aldıktan sonra Namjoon bara girmiş ve diğerleri de sırada beklemeye başlamışlardı. Normalde bu tür partilere çok katılmazlar hatta bara sadece içmek amaçlı giderlerdi ancak hem uzun zamandır görüşmüyor olmaları hem de değişiklik olması amacıyla bu atmosfere dahil olacaklardı.

Katılım oldukça fazlaydı. Sadece sıradakilere bakarak bile içerisinin tıklım tıklım dolu olacağı anlaşılıyordu ve Namjoon onları en önlere alıp bütün sıkışıklıktan kurtulmalarına neden olmuştu.

Yarım saatlik bir bekleyişin ardından sıra onlara geldiğinde biletleri vermiş ve içeri girdiklerinde fazlasıyla karanlık bir ortamla karşı karıya gelmişlerdi. Tıpkı onlar gibi içeride ki insanların çoğunluğu beyaz kıyafetler giyiyorlardı. Hatta çalışanlar bile aşlık oldukları kırmızı tişörtlerinden çıkıp beyaza terfi etmişlerdi.

Girişin devamında ki merdivenlerden çıkıp mekanın üst kısmına geçtiklerinde aşağı katın aksine burada az insan vardı ve onlar en öne gitmek için burayı kullanıyorlardı. Kavis şeklinde ki yolun sonuna gelip tekrar merdivenlerden indiklerinde şimdi müziğe ve içkilerin olduğu yere daha yakınlardı. Büyük ihtimalle parti başlayana kadar her şey her zaman ki düzende ilerleyecekti. Bira dahil tüm içkiler ücretli ve insanlarda klasik hareketli şarkılarla idare etmeliydi.

*******

"Pekala Millet! Müziği böldüğüm için üzgünüm. Bu saatten sonra bilet almamış müşterilerimizi dışarı almak zorundayız."

DJ olduğunu tahmin ettikleri kişi diğer müşterileri nazik bir dille kovduktan sonra biraz olan ışık şimdi tamamen kapatılmış ve içeride ki müzik kesildiği için duyulan tek şey insanların muhabbetleriydi.

Yavaş yavaş siren sesine benzeyen ses yükselip içeride yankı yapmaya başladığında bir çok kişi etrafa bakınmaya başlamıştı ancak ardından büyük bir patlamayı andıran bas birkaç çığlığa ve hemen sonrasında gelen yüksek ritimli müziğe bırakılmıştı.

Müzikle birlikte yükselen sesler ve ritme uyan bedenler artarken binanın üst kısmında ki su sistemleri çalıştırılmış ve neon renklerde ki boyalar mekanı kaplamaya başlamıştı. Herkes boyalara kaplanırken çalışanların masalara bıraktıkları küçük kaplardaki boyalar da işi daha fazla ciddileştirmişti.

Jimin boyalar akmaya başladığında ilk iş Jungkook'u da yanına alıp onları diğerlerinden ayırmıştı ve ikisinin insanlar arasında küçük çaplı bir yalnızlık yaşamaları şimdi daha iyiydi. Müziğin şiddeti durmadan artarken Jimin her yeri boya içinde kalmış çocuğu insanların daha da içine çekip birbirlerini duyabilmeleri için ortam yaratmaya çalışıyordu.

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin