-TaeGi-
Yoongi Jimin zorla Jungkook'u kaldırıp götürdükten sonra ağrıdan iki büklüm yatan çocuğa yaklaştı ve yanına oturdu.
Gözleri yarı açık yarı kapalı duruyordu ve terlemişti. Büyük ihtimalle ağrı yüzünden bu şekildeydi. Vücudu aşırı belli olmasa da temas halinde olduğunda titriyordu.
İç çekti ve çoğun yüzünü kapatan saçlarını geriye doğru ittirdi.
"Y-yoongi..."
"Efendim Taehyung."
"Böyle yaptığımız için dayak yiyecek miyim? "
"Hayır... ama daha sonra sana kızacağım."
"Çok ağrıyor."
"Sana şu anda ilaç veremem. Tek rahatlama yolun kusmak olur."
Taehyung kafasını iki yana salladı.
"Hayır.. Yapamam. Korkuyorum."
"O zaman geçmesi için bekleyeceğiz.. Yapacak bir şey yok. "
Taehyung yüzünü buruşturup elleriyle karnına bastırdı. Beklemek istemiyordu. Ağrı yorucuydu ve onun acı, ağrı eşiği fazlasıyla düşüktü. Vücudu dayanamadığı noktada direk kaskatı kesiliyordu ayrıca bilincini kaybediyordu.
"Doktora gidip mideni yıkatabiliriz. "
"Hayır.. Öyle şeyleri sevmiyorum. Yaptıramam."
Yoongi çocuğun itiraz dolu cümlelerini dinlemek istemiyordu ona kalsa çocuğu kusması için zorlardı. Sonuçta yapması çok zor değildi. Sadece parmağını boğazına-.... veyahut psikolojik olarak yapılabilecek bir şeydi...
Ama düşüncelerini bir kenara atıp çocuğun yanına uzandı ve bedenini kendi vücuduna çekip fazlaca yapmadığı bir şeyi yapıp sarıldı. Arada Taehyung yanına gelip kafasını boynuna gömüyor sonra da orada uyuyordu yada geceleri uykusunun arasında onu kollarının arasına alıyordu ama böyle sarıldığı nadirdi.
Yavaşça çocuğun sırtını okşarken diğerinin titremesini hissetti. Bir sürü şey yiyip üzerine farklı çeşitlerde meyve suyu içmek delinin bile yapmayacağı işti.
"Neden bu kadar sakinsin? Şimdiye beni yerlerde sürüklemen gerekirdi. Veya her zaman ki duvara yapıştırman. Ama bana sarılıyorsun."
"Sevmedin mi?"
"Sevdim."
"O zaman neden seni dövmem gerektiğini söylüyorsun? Bundan şikayetçisin sanıyordum."
"Bizim aramızda her ne varsa şiddetsiz olmuyor Yoongi."
"Bende olabildiğince az göstermeye çalışıyorum."
"Geçen gece ki az dediğin o şeyde kafamı masaya çarptın."
"Sert değildi."
"Ayrıca bileklerimi bağlayıp beni be-"
"O şiddete girmiyor Taehyung."
"Evet tecavüze giriyor"
"Hayır. O bir çeşit zevk meselesi."
"Sana beni öp diyorum. Öpüyorsun. Sonra sömürüyorsun daha sonra yatağa götürüp-"
"Cümle 'Beni öp' olabilir ama üzerinde ki her şeyi çıkarıp yanıma gelirsen sonra da kucağıma oturu beni öp dersen bende bunu beni becer olarak algılarım."
"Şu anda bana sarılmak yerine şiddet gösteriyor olman gerekirdi."
"Yaparken şikayetçisin.. Yapmayınca da şikayetçisin. Eğer çok istiyorsan şimdi kalkıp seni dövebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...