"Sen ciddi misin? Kızı sahiden çöp kovasına mı oturtmuş?"(Yoongi)
"Şakadır sanıyordum ama gerçekten yapmış.. "(jimin)
"Vay canına.. Sanırım eski pısırıklığını kaybediyor.."(Hoseok)
"Ve bu da laf anlatmasının zorlaşacağı anlamına geliyor."(Yoongi)
"Zaten hala hazırda anlatmak benim için zor."(Jimin)
"Şimdi onların matematik dersi var. Sınav sonuçları açıklanacak."(Hoseok)
"Bende öğretmenle konuştum haberim var."(Jimin)"Bu son ders. "(Yoongi)
"Resimler panoları bekler. Herkes derse girene kadar tuvalette bekleyelim."(Jimin)
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Kim Taehyung A+ notun, puan 95"
"Hangi soruyu yanlış yaptım ben hepsinin doğru olduğuna eminim!"(Taehyung)
Taehyung, Jungkook'un üzerinden atlayıp öğretmene ulaşmaya çalışırken öğretmenin onu takıyormuş gibi bir hali yoktu.
"Beni duymuyor musunuz? Neden 95 aldım? Yanlışımı görmek istiyorum!"(Taehyung)
"Jungkook kopya çekme yeteneğini geliştirmelisin 60 aldın. Yinede C+ veriyorum."
Jungkook omuzlarını düşürüp kafasını sıranın önüne gömdü ve onu ezip geçmeye çalışan Taehyugu aşağı çekip sıraya oturmasını sağladı.
"Hadi kook sakin kalma böyle.. O not 100 olmak zorunda seninkini de en azından 85 yapalım. Ha? "
"95 alıp da zırlayan öğrenciler gibi davranma Tae, sonuçta herif bize takık o yüzden fazladan not vereceğini sanmıyorum."
"Soruların hepsini yaptığıma eminim ama..."
Taehyung surat asıp Jungkook gibi kafasını sıraya koydu ve iç geçirdi.
"Jimin kızar mı sence?"
"Zorunda olmadığı halde bana ders anlattı bense telefon oynadım sanırım kızar.. Ama bence Yoongi kızmaz. Hatta Jimin onun yerine olsa sevinçten ağlardı."
"O kadar da değil canım.. Hem herkesin de dersleri iyi olamaz ki.. Sen matematiği yapamıyorsan yapacak bir şey yok."
"O işlemlerden ne anladığını bir de bana anlatsan mesela.. Cidden hiç bir şey anlamıyorum.. Sanki tahta uzay o işlemlerde uzaylı bende ilk defa uzaylı görmüş bir insan."
"Dersi dinliyorsun da aslında.. Ama neden matematiğin kötü bende çözemedim.. Belki şu tekrarlama işini denemelisin."
"Sen yapıyor musun? "
"Hayır. Ama herkes aynı değildir sen yinede dene."
"Denemek istemiyorum ama, benim değerli bir vaktim var ve o vakti daha sonra işime yaramayacak işlemlere harcamak istemiyorum."
"Şimdi böyle diyorsun ama evde dayak yersen oturup saatlerce ders çalışacağına hem fikiriz."
"Sence yer miyim?"
"Jimin Yoongi olmuş olsa belki yerdin.. Ama Jimin ne yapar şimdi onu bende kestiremiyorum.."
"Yalan söylesem? 90 aldım demek çok zor değil."
"Ve sonra Jimin gerçeği öğrenecek ve senin mezarında hep beraber ağlayacağız."
İki çocuk sırada yatarak konuşurken aniden sınıfı saran sesle kafalarını kaldırdılar ve sesin kaynağına odaklandılar. Tahta kendi kendine açılıp bir vidyo oynatmaya başlamıştı ve vidyoda Jungkook'un dün çöp kovasına oturttuğu kız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...