9 φ

1.8K 153 80
                                    

"Bar mı?"

Jungkook oturduğu koltukta Jimin'e birden dönünce yüzleri gereğinden fazla yakın kalmıştı. Jungkook bir anlık dönüşünden dolayı afallamış ve geri çekilmek zorunda kalmıştı. Jimin doğruldu ve gülümseyerek Jungkook'a baktı.

"Evet. Bar..eğleneceğiz.."

"Biliyor musun Jungkook dans da edebiliriz çok eğlenceli cidden. Ayrıca gece yarısından sonra bira bedava orda."(Taehyung)

"Ama ben reşit değilim. Hem zaten artık eve gitmeliyim yapmam gereken işlerim var."

"Ev hanımı gibi işmi yapacaksın? Hem sadece bir gün gecikse pislikten ölmezsin."(Yoongi)

"Gelsem bile ne yapacağım ki ben? İçki içmeyi sevmiyorum dans da edemem o yüzden eve gitmem daha uygun olacak."

"İşte tam da bu yüzden geliyorsun. Eğenmek ne demek öğrenmen lazım."(Jimin)

"Eğlenceyi bara giderek mi öğrenmeliyim?"

"Başka türlü mü öğrenmek istersin?"(Jimin)

"Reşit değilim ben."

"Sorun değil o iş bizde."(Hoseok)

"Pekala, tamam."

Bir süre sonra Jimin, Jungkook'un tüm itirazlarını görmezden gelerek parayı ödediğinde alışveriş merkezinden çıkmışlardı. Araba planı olarak sürücü koltuğunda Jimin ve yanında Hoseok oturuyordu arka koltukta cam kenarlarında Yoongi ve Jungkook, ortalarında da Taehyung'la birlikte oturmuşlardı. Yolda bir süre geçtikten sonra Jungkook uykusuna yakalanıp biraz uyuklar gibi olmuştu. Buna en büyük etkende barın şehrin bir ucunda olması olabilirdi. Gözlerinin kapanmaması için direnirken tüm günün yorgunluğu üstünde bir yük olmuştu.

Yolu izlerken uyuyup gidecek gibi oluyordu fakat direnmekten başka şansı yoktu şimdi uyuması iyi olmazdı.

Tam 20-25 dakikalık yolculuk bittiğinde Jimin arabayı karanlık bir ara sokağa park etmişti.

Jungkook uykulu olmasına rağmen arabadan indi ve diğerlerini takip ederek dışı çokca renkli olan bara girdi.

Burda içki kokusu had safhadaydı ve içerisi çok sıcaktı. Hepsiyle birlikte içkilerin olduğu yere gittiklerinde oradaki bar taburelerini gördüğü için oturabileceğini düşünmüştü. Onları takip etti ve hepsi bir yere yerleşince o da Jimin ve Hoseokun arasında ki boş tabure ye oturmuştu.

"Hey! Namjoon biz geldik."

Jimin masanın üzerine eğilip karşıdaki adama bağırdığında adam hızla arkasını dönmüştü ve yüzünde kocaman bir gülümsemeyle onlara doğru yaklaşmıştı.

"Hoşgeldiniz çocuklar."

"Bize her zaman ki gibi karışık ver."

"Pekala tamam. Ama önce...yeni çocukla beni tanıştırmayacak mısınız? Jimin..yoksa o senin yeni-"

"Hayır hayır.. yeni değil o sana dövüyorum diye anlattığım çocuk."

Adamın yüzünde ki ifade değişip garip bir şekilde Jimin'e bakarken Jimin açıklama gereği duymuştu.

"Ona yardım ediyoruz.."

"Ah..çok anlamasam da irdelemeyeceğim.. ismi ne?"

"Jungkook."

"Sen ne istersin Jungkook?"

Jungkook kendisine yöneltilen soruyla hiç düşünmeden direk cevapladı.

"Sadece su."

Jimin gelen cevaba hiç şaşırmadan müdahale etmişti.

"Bir tane kokteyl hazırla fazla alkol olmasın."

◀Only We // JiKook▶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin