Jimin, Jungkook'u değiştirmeye başlayalı tam tamına iki hafta geçmişti..bu süreç içinde bir çok şey gerçekleşmiş ve hala Jimin'e garip, mümkünatı olmayacak bir şeyi yapıyormuş gibi hissetmesine neden olacak şeyler olmuştu.
Öncelikle Jungkook gelişim gösteriyordu ve Jimin sayesinde iyi bir kiloya gelip birazıcık forma girmişti. Daha sonrasında giyim tarzıda yerine oturmuş sayılırdı. Karamsar ruh halinden biraz çıkabilmeyi başarmış Jimin'le birlikte psikoloğa gitmeye başlamıştı. Böylece ikisi de faydalanıyordu.
Taehyung'la arkadaşlık kurmayı başarabilmişti ve Taehyung ona dertlerini anlatmaya başlamıştı. Bu Jungkook'un hoşuna gidiyordu çünkü kendine güvenen bir arkadaşı olması güzeldi. Ayrıca Hoseok ve Yoongi'ylede eski soğukluğu arasında büyük fark vardı. Daha yakındı ve kendine yapılan şakalara artık sinir olmuyordu.
Bunun yanı sıra Jimin'le alakalı farklı şeyler vardı.. Jimin'in ona yakın davranıyor, koruyor kolluyor ve savunuyor oluşu hoşuna gidiyordu ama Jimin ona çok yakınken birden soğuklaşıyordu.. Jungkook bunun nedenini bilmiyordu ama araları iyiyken Jimin beş dakika sonra ona bir konu yüzünden kolayca kızabiliyordu..
Jungkook bu yüzden üzgündü ve Jimin'in eski haline dönmesinden korkuyordu.. çünkü her ne kadar tedavi almaya başlamış bile olsalar bu psikolojiydi sen çabalamadıkça bir işe yaramıyordu..
Jungkook, Jimin'i aralarında en yakını olarak görüyordu çünkü en az 10 gün onun evinde kalmış, geçmişini anlatmış, omzunda ağlamış, sırlarını paylaşmış ve ondan destek almıştı.
Şu anki halinde Jimin'in etkisi çok büyüktü çünkü her ne kadar başkalarına dışardan 'bana bak geri zekalı seni sikerek öldürürüm' gibi görünse de Jungkook'a karşı gayet sevecendi..
Olay ise Jimin'in tarafından biraz farklıydı...Jungkook'u kardeşi yada arkadaşı olarak göremiyordu..
Ona farklı duygular beslemeye başlamıştı fakat bunu kabullenemiyor gibiydi yada kabullenmiş fakat olmayacağını düşünüyor gibiydi.
Sürekli ona yakın davranma isteğini geriye tepip Jungkook'u kırdığını biliyordu. Ayrıca Jungkook'un kendine kısa sürede bu kadar çabuk bağlanmış olasının da farkındaydı.
Garipsediği şey ise nasıl bu kadar kısa sürede böyle bir şeyin gerçekleşmesiydi.. Yaklaşık bir buçuk iki aydır tanışıyor olmalarına rağmen ondan nasıl bu kadar kısa sürede hoşlanmış olmasını anlayamıyordu. Çünkü zaten insanlar bile senelerce sevgili olduktan sonra evleniyordu..
Bu konuya son zamanlarda fazla kafa yoruyordu. Ona baktığı zaman değişik şeyler hissediyor ve heycanlanmasına engel olamıyor oluşu kimi zaman sinirlerini de bozsa o anlık etkisine kapılıyordu.
Kişiliğini seviyordu çünkü duygusal minik bir çocuk gibiydi. Bu belki de çocukluğunu düzgün yaşayamamış olmasından dolayı olabilirdi ki Jimin 16 yaşında birine çocuk gözüyle bakabilirdi.
Bu konu hakkında biraz da üzgün hissediyordu. Çünkü Jungkook'un ona bu gözle bakmadığına adı kadar emindi fakat bir şansı olabileceğine de inanıyordu çünkü bazen Jungkook'un kendine olan derin bakışlarını yakalamıyor değildi. Hoşuna gidiyor ve o bunu fark edene kadar o da Jungkook'a bakıyordu.
Jimin onun yüzünü ve bedenini resmen izleyerek ezberlemişti. Dudaklarını, gözlerini, kaşlarını, kirpiklerini, burnunu, beyaz tenini, kısa boyunu ve dolgun poposunu. Evet poposunu da izlemişti hatta penisinin olduğu yere bile bakmıştı.
Sapıklık olabilirdi sapıksın deselerde kabul ederdi çünkü masum olduğu söylenemeyecek kadar ahlaksız veya terbitesizdi. Sadece bunu saklamasını çok iyi bilenlerden ve avantaja dönüştürebilenlerdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◀Only We // JiKook▶
FanfictionÇok masum, içinde bir burukluk ve kimsesi olmayan Jungkook tamamen yokluğun içinden gelip kendinden kat ve kat iyi yerlerde olan insanların arasında yaşamaya çalışırken tüm düzenini yıkan iğrenç hayatından çekilip dahada iğrencine atılacağını bilmiy...