NOTE: ik ben niet zo heel erg tevreden over het verhaal, dus ik ga het nu schrijven op een andere manier. :) Maar de storyline blijft hetzelfde! PS. sorry voor de typefouten. Ik haal ze meestal eruit als ik het herlezen heb ;)
~×~
NIALL'S POV.
Ik was Georgie aan het zoeken maar ik kon haar nergens vinden bij de barbeque. Harry grijnsde alleen maar vals tegen me en ik had hier helmaal geen zin. Geen spoor te bekennen van Georgie. Ik vroeg het aan Tawi en die wist zelfs niet waar ze uithing. Ik probeerde het goed te maken met Zayn maar hij negeerde me. Ook dat nog. Ik weet dat ik wat overbezorgd reageerde, maar ik vertrouw Harry niet. Die blik in zijn ogen wanneer hij naar Georgie keek.. Ik werd er misselijk van. Dalijk is hij nog verliefd op Georgie! Nee.. Dat kan niet. Georgie en Harry? Maar.. Wacht, ik ben toch niet jaloers? Op Styles nog wel? Vind ik.. Georgie leuk? Ze heeft een heel lief lachje, en de mooiste ogen. Soms is ze sarcastisch maar dat vind ik zo leuk aan haar.. Of ik haar leuk vindt? Misschien. Maar eerst haar vinden. Ik liep wat door, naar het meertje en zag twee mensen. Ik herkende Georgie aan haar donkere, lange haren maar de jongen naadt haar.. Ik had hem nog nooit gezien.
'' Hey Georgie! '' Riep ik en zwaaide.
Georgie draaide zich om, zag me en lachte.
'' Hey Niall! '' Ze gaf me een onverwachte knuffel. Ik schrok in het begin maar hield haar stevig vast. Het voelde.. vertrouwd.
'' Waar was je? '' Vroeg ik, toen ze me losliet.
'' Oh, Ik was gewoon hier met.. Liam. '' Ze riep de jongen en hij kwam.
'' Hoi. Ik ben Liam. '' Zei de jongen en gaf me een hand.
Ik schudde zijn hand. '' Niall. ''
'' Ehm, Georgie, Ik denk dat we ons moeten klaarmaken.. '' Zei Liam.
'' Oh ja! Helemaal vergeten! '' Zei Georgie en keek op haar telefoon. '' Het is al 10 over 9! ''
'' Eh mis ik hier iets..? '' Zei ik. Waren Liam en Georgie aan het daten?
'' Oh nee, niet zo! Liam won een diner en koos mij om met hem mee te gaan. '' Legde Georgie al uit.
'' Oh zo. '' Zei ik en lachte zwakjes.
'' Kom op Niall. Niet zo somber. '' Zei ze en deed een stap vooruit. Ze stond op haar tenen en fluisterde iets in mijn oor. '' Liam is heel erg aardig hoor. We zijn alleen maar vrienden. '' Ze gaf me een knipoog.
'' Oke dan, Georgie en.. Liam. Veel plezier dan! '' Zei ik en probeerde te lachen. Het lukte al bijna niet. Toen Georgie en Liam wegliepen, liep ik ook weg, naar mijn hut. Ik zat steeds te peinzen over die Liam.. Ik had hem misschien wel een keertje gezien. Liam en Georgie.Ik kan het idee gewoon niet uitstaan van Georgie met een andere jongen..
Ik pakte mijn gitaar en begon te denken aan een nieuwe song. Nadat ik mijn boekje en een potlood pakte begon ik na te denken. Hmm.. Summer. Zomer. Ik ben hier in de zomer. Liefde. Love. Jij bent mijn zomerliefde.. Was. Georgie. Woorden flitsden door mijn hoofd. Waarom moest ik zoveel aan haar denken?
GEORGIE'S POV.
Na het eten met Liam, wat heel erg gezellig was, besloten we te gaan wandelen. We hadden echt geen zin in het kamp en wilde wat afgezonderd blijven. De zon ging net onder en de lucht had een mooie, rode kleur gekregen. In het park waren kleine kinderen nog aan het frisbeeën, met de moeders pratend, aan de koffie. Het was rustig en stil todat ik een ijswagen zag.
'' Liam, kijk, ijsjes! '' Gilde ik.
Liam lachte en keek me aan. '' Wil je een ijsje? ''
Ik knikte.
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...