Hoofdstuk 40 - Hello, my love!

686 44 2
                                    

[ A/N ] Niet schrikken van de hoofdstuk telling, maar ik zag dat ik rond Hoofdstuk 7 een tel fout heb gemaakt! Dus nu zijn de hoofdstukken iets opgeschoven (; - Enjoy!

GEORGIE'S POV.

2 weken later

Vandaag is de dag. Iedereen kwam. Tawi, Harry, Louis, Liam, Zayn en Niall. Liam en Louis zouden de meiden meenemen. In iedergeval had ik er veel zin in. Ik bedoel om Niall weer te zien. We hebben nog wel gesmst en geskyped, maar elkaar in het echt zien was toch wel het fijnste. Mijn ouders waren vandaag niet thuis dus ik kon alles op m'n gemak regelen. Eten had ik al gekocht, en de tafels verschuiven kon ik wel met Tawi doen, ze had me beloofd om eerder te komen. Ik ging op de bank zitten en Catfish kijken, mijn favoriete show op MTV. Net wanneer ik een kwartier kijk hoor ik mijn telefoon trillen. Een SMS.

Van: boyfriend <3

Hoi prinses! Can't wait to see u today! ik hou van je x

Ik lach naar het berichtje wilde het beantwoorden, tot ik de bel hoorde. Snel loop ik naar de deur en open hem.

'' Hey Georgie. '' Ik kijk recht in twee blauwe ogen. Luke's.

'' Luke! '' ik lach awkward als hij me een knuffel geef. '' Kom binnen. ''

Luke loopt naar binnen en gaat op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten en zet de TV uit.

'' En, wat brengt jou hier? '' vraag ik en kijk hem aan. Ik heb Luke al best lang niet meer gezien. Toch is hij een goede vriend geworden.

'' Ik wilde je iets brengen. '' zegt Luke en geeft me een smal pakketje. Het is mooi verpakt met een strik erom heen. Ik ben toch niet jarig?

'' Luke.. Ik ben niet jarig, als het soms een verjaardag's cadeautje is... '' mompel ik als ik aan het plakbandje peuter. Ik scheur het papier eraf en zie dat het een CD is. Op de hoes zie ik Luke, maar ook Ashton, Calum en Michael.

'' Dit is onze eerste EP. '' zegt Luke trots. '' Jij hebt de eerste. ''

'' Jullie eerste EP! Wauw, jullie zijn echt vergekomen! '' zeg ik blij en geef hem een knuffel.

'' Er staan 8 songs op en 'She Looks So Perfect' is mijn persoonlijke favoriet. ''

'' Dankje, Luke. '' zeg ik, terwijl ik de CD op tafel leg.

'' Geen probleem. Ik dacht alleen maar dat je het wel leuk zou vinden. Het is maar een CD'tje. '' Luke lacht verlegen.

'' Máár een CD'tje! Luke, het is jullie eerste EP! Jullie kunnen wereld beroemd worden, do you understand me! '' ik ben echt enthousiast én trots. Stiek weet ik dat 5SOS groot gaat worden. Dan ben ik één van de eerste die hen persoonlijk kent.

'' Hij staat ook nummer 4 in de iTunes top 40 lijst. '' hij glimlacht.

'' Nummer 4? Dat meen je niet! Ik ga hem straks ook kopen, wacht maar, hij wordt zó nummer 1. ''

Luke staat op. '' Dankjewel Georgie. '' hij buigt naar me toe en geeft me zachtjes een kus op mijn wang. ''

'' Dankje voor wat? '' vraag ik, een beetje verward door zijn vraag en gevleid door zijn kus.

Hij loopt naar de voordeur en opent hem. '' Dat je voor alles opemstaat. '' Hij glimlacht nog een keer naar me en loopt naar buiten. Dit was... Raar. Hoewel ik heel veel houd van Niall, blijft Luke toch ergens in m'n hart steken. Maar Niall staat erboven, dat weet ik zeker. Ik kijk naar de CD op tafel. Een eigen EP... dat gaat echt snel. Ik kan me nog herrineren toen ze 'Beside You' zongen, in de garage van Luke. En nummer 4 in iTunes... Deze jongens gaan de wereld veroveren, geloof mij.

paar uur later..

'' Remember, die ene keer toen we naar het strand gingen? '' Harry neemt een slok van zijn drinken en legt zijn arm om Tawi's schouder.

De hele groep lacht. Ja, dat wisten we allemaal nog.

'' Hoe kunnen we dát nou vergeten? Toen viel onze Tawi uit de boom! '' Louis steekt zijn tong naar haar uit.

Tawi legt de mouwen van haar sweatshirt op haar ogen. '' Stahp it, pleaase! ''

'' Ja jongens, nu is het genoeg geweest. '' ik stop een nootje in Niall's mond en glimlach. '' Tawi lag in het ziekenhuis, oké? ''

Tawi lacht dankbaar naar me. '' Georgie is tenminste verstandig. ''

'' Jullie lijken me een heel hechte groep! '' zegt een stem aan de andere kant. Ze zit op Liam's schoot.

'' Dat zijn we ook, Thirza, '' Liam geeft haar een kus op haar wang. '' En ik hoop dat we dat ook kunnen blijven. ''

Iedereen kletst met elkaar over afgelopen zomer. En geloof me, het was een van de beste zomers die ik ooit heb meegemaakt.

'' Kon Alex niet komen, vandaag? '' fluister ik in Niall's oor. Hij glimlacht.

'' Jij denkt ook altijd aan anderen, hè. Maar nee, ze stuurde me vanochtend een sms. Ze vond het echt heel jammer, maar we meeten wel een andere keer. ''

'' Oh. Ik zou haar graag willen ontmoeten. Ze lijkt me best een aardig meisje. ''

'' Dat is ze ook hoo- ''

Niall wordt verstoort door de deurbel. Hopelijk zijn mijn ouders niet eerder thuisgekomen. Ik wil opstaan om de deur te openen, maar Louis gebaart al dat hij gaat.

Ik leun een beetje tegen Niall aan. '' En, wat heb je al die tijd in Ierland gedaan? ''

'' Um... Beetje gegamed, gitaar gespeeld, jou missen... Het gewoonlijke. ''

'' Heb je mij gemist? '' ik kijk verrast op.

'' Ja, natuurlijk mis ik mijn vriendin als ze niet bij mij is. Is dat zo raar? ''

Ik geef Niall een kus op zijn wang. '' Nee hoor. Ik vroeg het me gewoon af. ''

'' En wat heb jij gedaan al die tijd zonder mij. Kon je het wel uithouden? ''

Ik lach en dacht na. Ik had niet echt iets speciaals gedaan. Ik heb schoolspullen gekocht ja. Het trimester begint al over een paar weekjes. Opeens schiet me iets te binnen.

'' Luke kwam vanochtend langs! ''

Niall's gezicht betrekt bij het horen van zijn naam. '' Luke Hemmings? ''

Ik knik. '' Hij kwam me iets brengen. ''

'' Wat? Een trouwring? ''

'' Wat? Nee! Ik draag toch alleen jouw ring? '' ik steek mijn hand vooruit, om het ringetje te showen. Het is perfect.

'' Wat bracht hij je dan? ''

'' Zijn nieuwe EP. Ofja, de EP van 5 Seconds zof Summer. Ik heb hem vanmiddag geluisterd, en hij was echt goed! ''

'' Volgens mij had ik hen ook op de radio gehoord. Ze zijn echt goed bezig. ''

Ik prik Niall in zijn wang. '' En misschien is het ook goed om weer met ze te praten? Voor mij? ''

Ik wist dat Niall en Luke al heel lang niet meer hebben gepraat. Zonde, om zo'n vriendschap weg te gooien. En dat alleen maar door mij.

'' I'll do anything for you, princess. '' hij buigt voorover en geeft me een kus. Van binnen voel ik vlinders in m'n maag. Elke keer, krijgt hij het voorelkaar. Ik hou van hem. Ik hou van Niall Horan.

En deze keer,

laat ik hem nooit meer gaan.

~×~

Almostt doneee!  vote/comment! En lees mijn nieuwe Harry boek, '' Bakery Love''!

I'm sure you'll love it!

xo.

Summer Is Love {  N.H.  }  &gt; DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu