Hoofdstuk 23 - Meet the friends

1.1K 56 5
                                    

NIALL'S POV.

Al snel waren Georgie en ik aangekomen bij het huis. Ik kon het drumstel vanaf hier al horen. Ik pakte snel Georgie's hand. Voor de zekerheid. Georgie belde aan. Even later maakte een blonde jongen de deur open. Luke.

'' Niall! Long time no see! '' Zei Luke en gaf me een hug.

'' Ja, inderdaad. Hoe is het? '' Luke liet ons binnen.

'' Achja, gaat wel. We zijn nu aan het repeteren! ''

Luke had Georgie nog niet opgemerkt totdat ze zichzelf voorstelde.

'' Ik ben Georgie '' Ze ze spontaan en stak haar hand uit. Luke stond stil, draaide zich om en keek Georgie in haar ogen met een ' wow ' look.

'' S-sorry.. Ik ben Luke ''

'' Geeft niet '' Glimlachte ze.

'' Zo jij bent.. Niall's vriendin? '' Vroeg Luke met een knipoog.

Ik knikte en sloeg bezitterig een arm over haar heen. '' Klopt. Laten we naar de anderen gaan, oke? '

Luke knikte en we liepen richting de kelder. Dat was hun repeteerkamer. We kwamen bij de kelder aan en we zagen drie andere jongens. Eentje achr de drums. Ashton. Een andere met een gitaar. Calum. Een jongen met wit/blond achtig haar en ook een gitaar. Michael.

'' Hey jongens! '' Riep ik. Ze keken alle drie op.

'' Niaaal! " Calum kwam op me af gevlogen.

'' Hey Cal '' Zei ik en gaf hem ook een hug.

'' Nialler is back! '' Ashton liet zijn drumsticks vallen en rende naar me toe voor ook een knuffel.

'' En Mickey! '' Riep ik hem bij z'n bijnaam. Ook hem gaf ik een knuffel.

'' En wie is die mooie dame daar? '' Zei Calum en wees naar Georgie die achter me stond. Ze deed een stap vooruit en glimlachte.

'' Ik ben Georgie ''

'' Hai Georgie. Ik ben Ashton. En dat zijn Michael, Calum en Luke! '' Ashton stelde de jongens aan Georgie voor.

'' Schrijven jullie zelf liedjes? '' Vroeg Georgie en liep langs de drums.

Luke knikte. '' Wil je wat horen? ''

'' Graag! '' Zei Georgie en ging weer naast me staan.

'' Okay guys. This is ' Beside You ' '' Zei Ashton en nam plaats achter zijn drums.

Within a minute I was all packed up

I've got a ticket to another world

I don't wanna go

I don't wanna go

Sudden words are hard to speak

When your thoughts are all I see

"Don't ever leave," she said to me

When we both fall asleep underneath the same sky.

To the beat of our hearts at the same time.

So close but so far away.

(Can you hear me?)

She sleeps alone.

My heart wants to come home.

I wish I was, I wish I was beside you.

She lies awake.

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu